شناسه خبر : 97767
سه شنبه 11 بهمن 1401 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصرروزگذشته در سالن بقیه الله(عج) برگزار شد:

دیدار رئیس بنیادشهید با جانبازان ورزشکار تهرانی

دکتر قاضی هاشمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران جانباز، به بیان اقدامات انجام شده در دوره جدید بنیادشهید در بُعد ورزش پرداخت.

فاش نیوز - رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته با حضور در سالن ورزشی بقیه الله(عج) با جمعی از جانبازان ورزشکار تهران دیدار و با آنان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر "امیرحسین قاضی زاده هاشمی" معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، "حجت امانی" رئیس موسسه ایثار، "عادل مهری" رئیس مرکز تشکلهای شاهد و ایثارگر و تعداد دیگری از مسئولین بنیادشهید، عصر روز گذشته دهم بهمن ماه با حضور در دهکده نشاط ولیعصر و سالن ورزشی بقیه الله (عج) با جانبازان و ایثارگران ورزشکار تهران دیدار  و با آنان گفت و گو کرد.

در بدو ورود قاضی زاده هاشمی و معاونین، پس از ادای احترام به تمثال تعدادی از شهدای جانباز ورزشکار، گروه ورزشکاران باستانی کار این باشگاه با اجرای ورزش زورخانه ای و با زنگ مُرشد به میهمان خود خیر مقدم گفتند و در ادامه دو نفر از جانبازان نخاعی "ناصرشم بیاتی" و " احمد مهری" به عنوان نماینده ورزشکاران جانباز مسائل و مشکلات مرتبط با ورزش جانبازان را برشمردند.

در ادامه دکتر قاضی هاشمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران جانباز، به بیان اقدامات انجام شده در دوره جدید بنیادشهید در بُعد ورزش پرداخت.

رئیس بنیادشهید با ابراز نگرانی از عدم حضور جانبازان در سطح جامعه و پرداختن به ورزش گفت: همه زیرساخت های لازم برای ورزش جانبازان در اقصا نقاط کشور فراهم شده و موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار هم به عنوان متولی امر ورزش جامعه جانبازان و ایثارگران، تلاش وافری داشته است، ولی متاسفانه شاهد عدم مراجعه و استفاده عزیزان جانباز از امکاناتی که با سرمایه بسیاری ایجاد شده هستیم.

معاون رئیس جمهور با بیان این مطلب که بنده به شخصه مخالف واگذاری مجموعه ها و امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی ایثار در تمام استانها به بخش خصوصی هستم ادامه داد: مراکز تفریحی، اقامتی و ورزشی که برای جامعه هدف احداث گردیده نباید به عنوان منبع درآمد بنیادشهید و سازمان ها و مراکز تحت پوشش قرار گیرد ضمن اینکه با برنامه‌ریزی های انجام شده برای سهولت دسترسی جانبازان و ایثارگران تهرانی دو مرکز مشابه این مجموعه احداث ئ بهره برداری گردد.

وی در مورد ورزش جانبازان و درخواست هایی که نمایندگان جانبازان ورزشکار بیان کردند ضمن تایید کمبودها و نواقص احتمالی، بر حمایت از ورزش جانبازان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد مجددا با حضور در بین ورزشکاران نسبت به رفع مسائل و کمبودهای ورزشکاران اهتمام بیشتری داشته باشد.

در پایان جانبازان ورزشکار حاضر با رئیس بنیادشهید عکس یادگاری گرفتند.

اینستاگرام
بنیاد در بسیاری از شهرستان ها در امر ورزش وامکانات ورزشی و تسهیلات مربوطه برای آنها در حد صفر است، هیچگونه جواب درستی هم برای تقاضاهای مکرر ایثارگران ندارند که مایه تآسف است،
این امکانات ورزش در تهران ، آنهم در شمال تهران هست که برای رسیدن به این دهکده بیش از یکساعت زمان بطور میانگین راه هست.
کاش با آمدن قاضی زاده به باشگاه شهید یک سری از مشکلات رفع شود. به مباشر خود در مجتمع (حیدری) دستور میداد قسمتی از درآمد مجتمع را برای امکانات ورزشی جانبازان مثل تهیه ویلچر بسکتبال و سایر لوازم در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد.
آیا امکان دارد که ایشان دستوری برای بهبود وضعیت ورزشی جانبازان صادر کند؟
متاسفیم برای رئیس بنیاد در تهران امکانات فراوان و با مشکل عدم حضور جانبازان روبرو هستند اما در استانها و شهرستانهایی همچون کردستان که در رشته های وزنه برداری ، گلبال و پاور لیفتینگ در سطح کشور قهرمان است در شهرستانها دریغ از حتی یک دمبل و یا هالتر ؟ریاست بنیاد شهید بداند که ایران فقط تهران نیست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi