شناسه خبر : 97785
سه شنبه 11 بهمن 1401 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست‌های بی‌فایده، بدرد ترویج فرهنگ نمی‌خورد!

رضا - باید برای نسل جوان دهه 70 و 80 فکری اندیشید. متاسفانه دستگاه های فرهنگی ما بسیار ضعیف عمل کردند و فعالیت فرهنگی را معطوف به دایره بسته دوستان خود کردند که به جز اتلاف سرمایه مادی کاری نکردند. مقام معظم رهبری هم اخیرا از ضعیف بودن کار رسانه ای گله کردند که باید تلنگری به متولیان فرهنگی کشور شود. باید بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از همایش ها  و کنگره های بی حاصل فراتر برد و کاری کرد که به جوانان اهمیت داده شود.

چه صدا و سیما و چه سازمان سینمایی ارشاد که دایره بسته دوستان خود را فقط نگاه می کنند باید موظف به حمایت از جوانان ایده پرداز شوند و جلوی آنها مانع و سنگ تراشی به بهانه های مختلف نکنند. الان هر کدام این سازمان ها که میروی از نداشتن بودجه آه و ناله می کنند ولی وقتی سریال و فیلم های فاخر با هزینه های زیاد (که اکثرا مخاطبی هم ندارند) را می بینی متوجه می شوی که فقط بهانه آورده اند و بودجه هست. منتهی برای دوستان. نه بقیه.

حال امیدواریم این نشست ها نتیجه ملموسی هم داشته باشد وگرنه از این نشست های بی فایده تاکنون زیاد برگزار شده.

اینستاگرام
سانسور چی
قاضی زاده بجای حدر دادن بیت المال و بودجه کشور در سفرهای استانی
تو دفترت بشین و کار انجام بده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi