شناسه خبر : 97802
چهارشنبه 12 بهمن 1401 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید مدیرعامل شرکت متد از مراکز درمانی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد ضمن بازدید از بیمارستان‌های نیایش، میلاد شهریار، صدر و سایر مراکز درمانی با جانبازان بستری در این مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بازدید میدانی مدیرعامل شرکت متد از مراکز درمانی /ضرورت افزایش کیفیت خدمات درمانی

به گزارش «ایثار»، دکتر رحمت‌اله حافظی از تمامی بخش‌های بیمارستان‌ها بازدید کرد و در جریان روند درمانی ایثارگران قرار گرفت و دستوراتی برای حل مشکلات این مراکز درمانی صادر کرد.
مدیرعامل شرکت متد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان مراکز درمانی گفت: خانواده‌های معظم شهدا برای حفظ اسلام، عزت، امنیت و اقتدار این مرز و بوم جان خویش را فدا کردند و امروز خدمت به این عزیزان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان و مایه افتخار است.
وی خاطرنشان کرد: این وظیفه شرکت متد است که بتواند بهترین خدمات را در بخش درمانی به جامعه ایثارگری ارائه دهد و با تلاش و همت همکاران و تأکیدات رئیس بنیاد برای رسیدگی کامل به مشکلات درمانی ایثارگران برنامه‌های پیش‌بینی شده در حال انجام است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم مشکلات ایثارگران در مراجعه به مراکز درمانی کاهش یابد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi