شناسه خبر : 97820
چهارشنبه 12 بهمن 1401 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهه فجر بازدید ازباغ موزه دفاع مقدس رایگان است

همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازدید از تالار‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن به‌مدت ۱۰ روز رایگان است.

بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در «ایام الله دهه فجر»به گزارش دفاع‌پرس، همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و فرارسیدن «۲۲ بهمن» سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازدید از تالار‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام‌الله مبارک دهه فجر از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن به‌مدت ۱۰ روز رایگان است.

این مجموعه ملی در روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند، می‌بایست جهت رزو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه کرده و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۱۰ تماس بگیرند.

شایان ذکر است موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به‌عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌ است.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع یکی از بزرگترین باغ‌موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفت‌گانه، باغ‌راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس می‌توانند به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی مراجعه کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi