شناسه خبر : 97838
چهارشنبه 12 بهمن 1401 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری پنجمین سالگرد شهید جاسم حمید در اهواز

آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید جاسم حمید(عبادی) از شهدای مدافع استان خوزستان با حضور خانواده‌های شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین سالگرد شهید جاسم حمید در اهواز

 آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر جبهه مقاومت شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز چهار‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 14:30 همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام محمدتقی جوادالائمه(ع) و نخستین روز از دهه فجر آغاز می‌شود که مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

پنجمین سالگرد شهادت شهید جاسم حمید از شهدای مدافع حرم خوزستان در گلزار شهدای اهواز، قطعه شهدای مدافع حرم در کنار تربت پاک این شهید انجام می‌شود که اقشار مختلف مردم، در آن حضور می‌یابند.

در آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید جاسم حمید(عبادی) حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی جانباز مدافع حرم و امام جمعه پرند سخنرانی می‌کند و احمد طرف نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

شهید مدافع حرم جاسم حمید در تاریخ دهم دی‌ماه سال 1344 دیده به جهان گشود و در دوران جوانی همراه دیگر رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و به نبرد با دشمن پرداخت که تعدادی از دوستان و همرزمانش در جبهه به شهادت رسیدند.

پس از یورش نیروهای تکفیری به کشورهای اسلامی به سوریه رفت و در روز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1396 در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد.

شهید جاسم حمید در سن 52 سالگی در محور سعن استان حماه سوریه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز آرام گرفته است.

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi