شناسه خبر : 97846
پنجشنبه 13 بهمن 1401 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد

قاضی‌زاده هاشمی درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌هایی که به نوعی از قانون بودجه کل کشور استفاده می‌کنند، از حقوق کسب شده ایثارگران محسوب می‌شود و سال آینده هم این حکم به قوت خود باقی است.

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد

به گزارش دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالی در مورد حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار داشت: این حکم قانونی همچنان به قوت خود باقی است و دستگاه‌های اجرایی و اداری سال ۱۴۰۲ هم به تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده خود مکلف هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار ایثارگر مشمول در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شده‌اند که نام و مشخصات ۶۰ هزار از این تعداد در سامانه سازمان امور اداری استخدامی ثبت شده است.

وی به دستگاه‌هایی که تاکنون کمتر به این حکم قانونی عمل کرده‌اند هشدار داد و گفت: این حکم قانون منتفی نمی‌شود مگر آنکه دایره شمولش تغییر یابد و بر همین اساس بی‌اعتنایی دستگاه‌ها در نهاد‌های نظارتی و مجلس قابل پیگیری و رسیدگی است.

بر اساس بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور دستگاه‌های اجرایی و اداری مشمول موظف شده‌اند ایثارگران خود را به رسمی، تبدیل وضعیت کنند.

رؤسای سازمان‌های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه هم در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۱ با صدور و ابلاغ دستورالعملی، مدیران همه دستگاه‌های مشمول اجرایی و اداری را به رعایت کامل حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران مکلف کردند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
باسلام
پرونده شوهرم بعد از مدتها به صورت الکترونیکی به گیلان محل زندگی مان ارسال شد و چند ماه هست منتظر کمیسیون پزشکی هستیم . تورو خدا زودتر رسیدگی و تعیین درصد مشخص بشه .
شوهرم از کار افتاده و از هیج جایی درآمدی ندارد . لطفآ مساعدت و اجرا شود .با تشکر همسر ایثارگر
یعنی فقط ۱ سال دیگه اعتبار داره؟ پس برای سالهای آینده چی؟ بقیه فرزندان ایثارگر طرحی بیمارستانها ، چه فرقی با کسانی که این دو سال تبدیل شدند دارند؟ مگه این قانون دائمی نیست؟ اگر کسی مطلع هست جواب بده لطفا
سلام چه اعتباری دوست عزیز اینا همش تبلیغات دولت و نظام هستش
با همین قوانین ایثارگری گند زده شد به زندگی من و موقعیت هایی را از دست دادم
الان نیروهای زیر مجموعه مرمانده کل قوا یعنی رهبری تبدیل وضعیت نشده اند بعد از گذشت این سالها
نیروهای شرکتی صنایع دفاعی کشور که تحت امر فرمانده کل قوا هستند اصلا تبدیل وضعیت نشده اند شما انتطار دارید نیروی مخابرات یا علوم پزشکی تبدیل وضعیت بشه در سال های آینده !!؟
سلام به سانسور چی بزرگ فاش نیوز
اگر یه جو غیرت داری یه مصاحبه با منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ترتیب بده دلیل اجرا نشدن قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در نیروهای مسلح رو جویا شو
مخصوصا صنایع تولید مهمات
بجای شعار دادن عمل کن جناب قاضی زاده هاشمی فقط یا اختار میدهید یا گزارش به مجلس میدهید
من نمیدونم کمسیون اصل ۹۰ مجلس برای چیه
ایثارگران شرکتی مجموعه های تولید مهمات سازی صنایع دفاع اصفهان حتی یک نفر ایثارگر را تبدیل وضعیت نکرده اند
قابل توجه فرمانده کل قوا و رییس ستاد کل نیروهای مسلح
از آمریکا بدترید در بد عهدی
شما به ایثارگران مملک خود حوقه زدید ایثارگران رو نابود کردید با این قوانین دکانی خود
مرگ بر دولتی های خیانت کار به خون شهدا و ایثارگران
چرا تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی نیروهای مسلح انجان نمیشه
فرمانده کل قوا خبر نداره !!!!!
با سلام یکی از مشکلات جانبازان شاغل به کار این است که بیمه تامین اجتماعی حقوق باز نشسته جانباز را باید بر اساس آخرین حکم کارگزینی مبنا قرار بدهد.
حال که بر اساس معدل پرداختی دو سال آ خر کار حساب می کند در این میان برخی از جانبازان با شکایت به کمسیون عدالت اداری ، بیمه دریافتی آخرین حکم را دریافت می کنند .این مساله می بایست از طریق کمسیون ایثارگران مجلس پیگیری و به عنوان وحدت رویه در تمام شعب بیمه های اجتماعی اجرشود و جانبازان را از مراجعه مکرر به دادگاه عدالت اداری بی نیاز کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi