شناسه خبر : 97849
پنجشنبه 13 بهمن 1401 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ایثارگران فارس و بوشهر در ایام الله دهه فجر/تصاویر

مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها به نمایندگی از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با سفر به دو استان فارس و بوشهر، با خانواده اولین طلبه شهید مدافع حرم...

فاش نیوز- به مناسبت دهه مبارک فجر، از خانواده فجرآفرینان انقلاب و شهدای مدافع حرم توسط "رضا علامه زاده" مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و هیئت همراه تجلیل به عمل آمد.
 به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم شریف ایران و در جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده دهه فجر، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها به نمایندگی از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با سفر به دو استان فارس و بوشهر، با خانواده اولین طلبه شهید مدافع حرم استان فارس "محمد مسرور "در شهرستان کازرون و "محمدجواد حمیدی فر" از مبارزین قبل از انقلاب و از همراهان شهید بهشتی در دوران سخت مبارزه در شهر بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار که "بخرد" فرماندار ویژه و "مزارعی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه شهرستان کازرون، ضمن ابراز خرسندی از این حرکت ارزشی، آن را الگویی مناسب برای ایفای مسئولیت اجتماعی دیگر دستگاه های اداری کشور در تعظیم و تکریم خانواده معزز شهدا دانست و استمرار آن را خواستار شد.
 دیدار با خانواده "محمدجواد حمیدی‌فر" از مبارزین قبل از انقلاب و از همراهان شهید بهشتی در دوران طاغوت در شهر بوشهر، از دیگر برنامه های پیش بینی شده شرکت فرودگاه ها در دهه مبارکه فجر سال 1401 بود که انجام گردید؛ که این مبارز انقلابی نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی مردم به ویژه خطه جنوب داشته و مدت چهار سال در زندان های مخوف رژیم طاغوت، شکنجه های ساواک را تحمل نمود؛ و سرانجام پس از سال ها تحمل درد و رنج حاصل مبارزه با رژیم ستم شاهی در سال 97 روحش آسمانی شد و به همسنگران شهیدش پیوست.
شهید "محمد مسرور" نیز اهل شهرستان کازرون و اولین شهید طلبه مدافع حرم استان فارس بود که در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت «ع» در بهمن ماه سال 94 در منطقه رتیان سوریه و بعد از عملیات آزادسازی نبل والزهرا به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رسید و نام خود را در زمره یاران مهدی«عج» ثبت نمود.
علامه زاده، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها در اجرای طرح سپاس و ایفای ایثار و مسئولیت اجتماعی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدافعین حرم، امنیت و سلامت را در سفرهای استانی، و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرودگاهی را به عنوان برنامه های دیگر در دست اجرای حوزه مشاور ایثارگران مدیرعامل شرکت ذکر نمود.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس و هدیه مدیرعامل از صبر و استقامت این دو خانواده ایثارگر والامقام تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi