شناسه خبر : 97876
شنبه 15 بهمن 1401 , 23:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نظر شما چیست؟

پیشنهادهای مهم (روش کنترل ارز...)!

محمدصادق رادمهر -  با سلام و احترام؛ ریاست محترم امور ایثارگران (پیشنهاد فوری و مهم) روش کنترل ارز؛ باید کالاهای وارداتی با نرخ ارز مبدأ مورد تأیید فروخته شود و کالاهای تولید داخل با پول ملی خرید و فروش شود. کالای خارجی با نرخ آزاد محاسبه گردد. در این صورت پول ملی قدرت رقابت با ارز خارجی پیدا می کند.

به همه اقلام وارداتی هر کشور باید با نرخ تبدیلی بدون نوسان همان کشور اجازه فروش داد؛ با درصد افزایشی که دولت اعلام می کند.

نرخ اعلامی دولت ۲۰ درصد بالاتر از نرخ واردات باشد. هم نرخ ارز کنترل می شود و هم نوسان قیمت های داخلی.

پیشنهادهای مهم و ..... داریم. لطفاً تماس حاصل فرمایید باتشکر

اینستاگرام
عرض سلام و احترام
جناب رادمهر احتمالا" شما هم مانند آقا وحید شاگرد اتوبوس نخبه سایت ما ، شاگرد شوفر تشریف دارید؟
آنوقت می گویند کشور ما نخبه کم دارد!
وقتی افراد لایق و با استعداددر جای خودشان قرار نگیرند وضعیت همین خواهد ماند، وقتی بعضی با رانت استخدام شوند و بعضی به زور پول یا بعضی هم به زور همین سهمیه های خودمان ! به بهانه کمک با رتبه نجومی به دانشگاه بروند و سرپوش بگذاریم که همه چیز عالی است! ......و نخواهیم باور کنیم که همه اینها اشتباه است، حتی در جایی که به ظاهر درست است اما در باطن کاملا اشتباه، قطعا وضع تغییری نخواهد کرد....
با سلام وخسته نباشید
نکات قشنگی بیان فرمودین...
مدیران وسفارش شده گان نالایق...

یک نکته وقصه تمام:


کارمند ارشدبا سابقه کاری طولانی می شناسم سالها مدرس دانشگاه بوده... وایثارگر...حالا آمدن با سفارش نماینده مجلس کسی را بالای سرش گذاشتن که قبلا؛ دانشجوی همین استاد بوده با مدرک کارشناسی از دست استاد زیردستش...!!!

اگر این استاد لیاقت مسولیت دستگاه را ندارد...قطعا؛ آن مدرک کارشناسی صادرشده ازدست استادکه بواسطه ی آن شاگردش رییس شده هم فاقد اعتبار است.
سلام ، هر لحظه هزاران افسوس و آه داریم در حالیکه نخبگان کشور در اثر نیروی گریز از مرکز به بیرون از دایره پرتاب می شوند اما افراد عادی با ارتباطات قوی تحت تاثیر نیروی جذب مرکز در کانون مرکزی قرار گرفتند، البته هر ثانیه هزاران افسوس و آه داریم اما نمی توانیم کاری کنیم.
جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شد تا یادمان بماند 44 سالگی انقلاب اسلامی را مدیون خون و جانبازی آن عزیزانی هستیم که اگر نبودند، امروز دستگاه های نظام اسلامی وجود نداشتند.
مدتی قبل فرمانده محترم سپاه پاسداران ختم قائله اغتشاشات اخیر را اعلام کرد البته میدانیم این اعلام برای ظاهر قضیه است زیرا اغتشاش گران پس از تهدید جدی سپاه در سوراخ موش خود خزیدند و اعمال شیطانی را در خفا و پنهان مرتکب می شوند برای مثال آن استاد دانشگاه که به صراحت ارتکاب شرب خمر و زنا و عصبانیت از پیروزی تیمهای ملی را اعتراف کرده آیا با وجود آنچنان کینه، بغض و دشمنی که در رابطه با بسیجیان شهدای امنیت در مقابل چشمان ملت به نمایش گذاشتند با دانشجوی بسیجی یا فرزند شهید یا نیروهای انقلابی چه کرده است؟ آیا فردی که چنین کینه و بغضی از بسیجی و جانباز دارد در پست های حساس چطور با نیروی انقلابی شاغل رفتار می کند؟ و به همین ترتیب حدیث مفصل بخوان از این مجمل که سال هاست با توجه به سابقه جانبازی و حفظ تمثال امامین انقلاب در محل کار در حالیکه از دیوار تمام اتاق ها برداشته شدند چگونه مورد کینه و بغض افرادی قرار گرفتیم که به اغتشاش پنهان مشغول هستند.
دانشجویی که دو سال یعنی چهار ترم عالی ترین پایان نامه را انجام داده هر سال پس از اتمام کار پایان نامه بطور کلی موضوع را حذف می کنند و موضوع جدید طرح می کنند و همچنان اینگونه کارشکنی در قالب اعتشاشات پنهان در جریان است و همچنان ادامه دارد.
از فرمانده عزیز و بزرگوار سپاه پاسداران تقاضا داریم همانگونه که اعتشاشات را در ظاهر از جامعه پاکسازی کردند و امنیت اجتماعی را برقرار کردند در فکر باشند تا اعتشاشات پنهانی که بر علیه نیروهای انقلابی اعم از بسیج و جانباز و فرزند شهید و غیره وجود دارد نیز از مسولانی که در پست های رییس و استاد و هر نوع ارتباط مسئولانه و حاکمیتی با حکومت اسلامی دارند پاکسازی شوند تا امنیت کامل در جامعه اسلامی حکمفرما شود.
یقین داریم اینگونه افراد به محض اینکه شرایط را مساعد ببینند مجددا از سوراخ موش خارج می شوند و بطور مکرر اغتشاشات را شروع می کنند همانطور که در گذشته نیز بارها با مساعد شدن شرایط جامعه وارد اغتشاشات شدند یا از همراهی با اغتشاش گران اوضاع اجتماعی را مخدوش کردند.
عفو رهبر معظم انقلاب موجب شد تا نقشه های تبلیغات گسترده دشمنان داخلی و خارجی که از سال ها قبل طرح و بر علیه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام برنامه ریزی شده بود با شکستی بزرگ در اذهان ملت های جهان و بر کتیبه پیشانی تاریخ حک و ثبت شود.
باسلام درجواب فرزندجانباز عزیز۲۲/۱۴عزیزدلم شمادراین چندسال اصلا شنفتیدیک نفرایثارگر حالاچه فرزندشهیدیاجانبازدرجایی استخدام شودکه می‌فرمائید سهمیه کدام سهمیه بنده خدا فرزند منه جانبازرتبه ۴کشوری کنکوربود ورتبه قبولی وکالت راداشته درمصاحبه یک دکترروانی بخاطرچادربچه جانبازراردکرده گفت پرسیده همیشه چادر میپوشی گفته بودبله حالا بنظر شماکیا راقبول کرده باشند خوبه کسائی که چادر نداشتن وبادست های لاک زده درمصاحبه شرکت کرده بودن یکی از همین دخترها به دختر من گفته بود دیدی من با این که نخوندم قبول شدم ولی توبااین همه ادعا قبول نشدی وکیل نشدی حالا کجاقبول شدن درکارشناسی قوه قضائیه میبینی آقاجان سهمیه دراین روزها بدرد نمیخوره حالا شما میگیدسهمیه بنده خدا کدام سهمیه اگه دربعضی ادارات بدونن شما ازایثارگران هستیدمخصوسن درکار شما اشکال می‌تراشند درهرپستی امکان داره یک منافق دراونجا باشه درهمه ادارات هم رخنه کردن باید اول این ها پاکسازی بشن تاانقلاب به سامان برسه دلم خیلی دردداره میخام ازغصه دق کنم
عذر میخوام، قصد بی ادبی نباشد ، من هم از این دسته مصاحبه ها رفتم ، هر اتفاقی ممکنه بیفتد ، اما همه فرزندان جانباز که چادری و... نیستند.مثلا در یک مصاحبه یک نفر قبول شد فکر کردم ظاهرا فرزند جانباز نباشند اما بود .... هم جانباز و هم فرزند جانباز از هر طیفی داریم ، در همین مصاحبه های فاش نیوز دختران شهید و جانباز را ببینید از هر نوع پوششی هستند ... و البته در خیلی از مصاحبه ها هم دیدم که افرادی که بدون سهمیه هم بودند و پوشش چندان مناسبی در بیرون ندارند اما برای مصاحبه ها ظاهر سازی میکنند ...‌‌ هر چیزی ممکنه اتفاق بیفتد باز هم عذر میخواهم قصد جسارت نباشد
باسلام درجواب دخترمحترم جانباز فکرکنم شمادچارسوئتفاهم شدید بنده نگفتم که همه مردم چادری باشند ولی درعرف ایثارگران بیشترچادری هستند من گفتم ضدانقلاب درادارات رخنه کرده کجای حرف من روی چادربوده که بعضی به خود گرفتن خواهر عزیز بنده گفتم دربعضی ادارات وقتی میبینن طرف ازخانواده ایثارگران هست بیشتراذیت میکنندحالا شما به چادر حساس شدید
هرچیزی را به ایثارگران ربط ندهید
ایثارگران یه زمانی از جان مایع گذاشتن حال دولت و ملت از جان و دل باید به آنها رسیدگی کنند
با احترام روش حل کل مشکلات کشور برخورد قوی با امثال خاوری رییس قبلی بانک مرکزی است اختلاس دوزدی همه جای مملکت را گرفته این چه ربطی به ایثارگر و غیر ایثارگر دارد
دوزدان را دستگیر
حقوق را به حاشیه خلیج فارس بدهید یارانه تمام اجناس را نیز بردارید تا مشکل حل شود
کف خقوق ۴۵ ملیون تومان است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi