شناسه خبر : 97995
پنجشنبه 20 بهمن 1401 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مسئولان بنیاد شهید

منتظر پاسختان هستم!

صونا شهریوری - باسلام من همسر جانباز داریوش کلاتی، جانباز ۵۰ درصد از کار افتادگی کلی که سال ۸۱ وقتی برای مرخصی از آسایشگاه صدر به خانه آمد فوت شد هستم.

با ۳ فرزندم که پسر بزرگم به علت کرونا سال پیش فوت شد به سختی زندگی گذراندیم که فقط حقوق ارتش را دریافت می کردیم.

همسرم قبل از فوت از طرف بنیاد برای دریافت حالت اشتغال معرفی و مقداری از مراحل را انجام داده بود و بعد فوت ایشان، من تکمیل کردم.

مدت۲ سال حالت اشتغال دریافت کردم؛ اما سال ۸۶ یک دفعه حقوق حالت اشتغال قطع شد و ما به سختی بدی افتادیم. ما فقط حقوق ارتش را دریافت می کنیم.

آیا حالت اشتغالی که بنیاد قطع کرده را می توان برقرار کرد؟ چون کسانی هسنند که با وجود زنده بودن جانباز، دقیقا با درصد و شرایط ما، هم حقوق ارتش و هم حالت اشتغالشان برقرار است.

قبلا از بد نوشتنم عذرخواهی می کنم؛ چون چشمانم احتیاج به جراحی دارد. اگر غلط املایی دارم عذر خواهم. منتظر پاسخ با زبان عامی هستم.

خداقوت

اینستاگرام
سلام‌ لطفا درسپاه همدان‌ یک نفر آدم دلسوزپیدامیشه جواب بدهد چراکارت یکسان سازی جانباز آن وازادگان بسیجی سپاه که تازه صادر شده بود و به ماگفتند بیارید تمدید کنیم بعدگفتند حذف شده واقعا سپاه که دارداینطوری کارش راپیش می‌برد ازدیگران چه انتظار دوسال هست میپرسیم دلیل حذف کارت چیست اصلا توسپاه کسی نیست جواب بده همه طفره میرن بابا شهامت داشته باشبد جواب ماروبدهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi