شناسه خبر : 98041
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛

محمد خزاعی: امروز من در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد

رئیس سازمان سینمایی گفت: نه تنها سینمای ایران محدودیت و تحریمی در عرصه بین‌المللی ندارد بلکه هر روز عمیق تر و در روابط بهتر با کشورهای همسو در حال برگزاری است.
به گزارش رجانیوز، محمد خزاعی شامگاه شنبه در آیین پایانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اظهار داشت: بسیار مفتخرم در روز ملی جمهوری اسلامی ایران و آغاز سال جدید سینمایی کشور در این مراسم در خدمت شما هستم. به لطف خدا، اهالی رسانه، بعضی سینماگران جمهوری اسلامی ایران و هنرمندان کشورهای مختلف و منطقه‌ای جشنواره امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.
وی ادامه داد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به چنین مردمی را به من عطا کرد. حضور نیروهای جدید، جوان، خلاق، نگاه جدی به شهرستان‌ها که همه سینمای ایران، تهران نیست و حضور فعال بجشنواره فیلم فجرانوان سینماگر و از همه مهمتر مضامینی با نشاط از جمله اتفاقات خوب امسال بود. امسال تمام دستاوردهایی که در یک سال گذشته در مراسمات مختلف بیان شده بود؛ سیاست ها و اهداف اجرایی شد.
خزاعی گفت: ما در حوزه خارجی میزبان بالغ بر ۱۰۰ میهمان خارجی هستیم، این نشان می دهد که نه تنها سینمای ایران محدودیت یا تحریمی در عرصه بین المللی ندارد بلکه روز به روز این جشنواره گسترده تر، عمیق تر و با روابط بهتر با کشورهای همسو در حال برگزاری است.
رییس سازمان سینمایی یادآور شد: امروز من در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد و سالیان سال به عنوان فیلم ساز، تهیه‌کننده در جشنواره بودم و هر سال نگران برگزاری آن بودم اما امسال من هیچ نگرانی ندارم.
خزاعی خاطرنشان کرد: امروز من دست تک تک مردم را می بوسم که در راهپیمایی شرکت کردند و در سالن‌های نمایش حضور داشتند. او با بغض اعلام کرد مردم ما بعد از چهار ماه تبلیغات در راهپیمایی شرکت کردند.
این‌ سخنان خزاعی با تشویق پرشور حضار همراه شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi