شناسه خبر : 98047
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حواستان به اغتشاشات پنهانی باشد!

محسن - هر لحظه هزاران افسوس و آه داریم در حالیکه نخبگان کشور در اثر نیروی گریز از مرکز به بیرون از دایره پرتاب می شوند اما افراد عادی با ارتباطات قوی تحت تاثیر نیروی جذب مرکز در کانون مرکزی قرار گرفتند، البته هر ثانیه هزاران افسوس و آه داریم اما نمی توانیم کاری کنیم.

جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شد تا یادمان بماند 44 سالگی انقلاب اسلامی را مدیون خون و جانبازی آن عزیزانی هستیم که اگر نبودند، امروز دستگاه های نظام اسلامی وجود نداشتند.

مدتی قبل فرمانده محترم سپاه پاسداران ختم قائله اغتشاشات اخیر را اعلام کرد البته می دانیم این اعلام برای ظاهر قضیه است زیرا اغتشاش گران پس از تهدید جدی سپاه در سوراخ موش خود خزیدند و اعمال شیطانی را در خفا و پنهان مرتکب می شوند برای مثال آن استاد دانشگاه که به صراحت ارتکاب شرب خمر و زنا و عصبانیت از پیروزی تیمهای ملی را اعتراف کرده آیا با وجود آنچنان کینه، بغض و دشمنی که در رابطه با بسیجیان شهدای امنیت در مقابل چشمان ملت به نمایش گذاشتند با دانشجوی بسیجی یا فرزند شهید یا نیروهای انقلابی چه کرده است؟ آیا فردی که چنین کینه و بغضی از بسیجی و جانباز دارد در پست های حساس چطور با نیروی انقلابی شاغل رفتار می کند؟

 و به همین ترتیب حدیث مفصل بخوان از این مجمل که سال هاست با توجه به سابقه جانبازی و حفظ تمثال امامین انقلاب در محل کار در حالیکه از دیوار تمام اتاق ها برداشته شدند چگونه مورد کینه و بغض افرادی قرار گرفتیم که به اغتشاش پنهان مشغول هستند.

دانشجویی که دو سال یعنی چهار ترم عالی ترین پایان نامه را انجام داده هر سال پس از اتمام کار پایان نامه به طور کلی موضوع را حذف می کنند و موضوع جدید طرح می کنند و همچنان اینگونه کارشکنی در قالب اعتشاشات پنهان در جریان است و همچنان ادامه دارد.

 از فرمانده عزیز و بزرگوار سپاه پاسداران تقاضا داریم همانگونه که اعتشاشات را در ظاهر از جامعه پاکسازی کردند و امنیت اجتماعی را برقرار کردند در فکر باشند تا اعتشاشات پنهانی که بر علیه نیروهای انقلابی اعم از بسیج و جانباز و فرزند شهید و غیره وجود دارد نیز از مسولانی که در پست های رییس و استاد و هر نوع ارتباط مسئولانه و حاکمیتی با حکومت اسلامی دارند پاکسازی شوند تا امنیت کامل در جامعه اسلامی حکمفرما شود.

یقین داریم اینگونه افراد به محض اینکه شرایط را مساعد ببینند مجددا از سوراخ موش خارج می شوند و بطور مکرر اغتشاشات را شروع می کنند همانطور که در گذشته نیز بارها با مساعد شدن شرایط جامعه وارد اغتشاشات شدند یا از همراهی با اغتشاش گران اوضاع اجتماعی را مخدوش کردند.

عفو رهبر معظم انقلاب موجب شد تا نقشه های تبلیغات گسترده دشمنان داخلی و خارجی که از سال ها قبل طرح و بر علیه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام برنامه ریزی شده بود با شکستی بزرگ در اذهان ملت های جهان و بر کتیبه پیشانی تاریخ حک و ثبت شود.

اینستاگرام
ایثارگران شرکتی در نیروهای مسلح بی ارزشتر از اینهایی هستند که رهبری عفو فرمودند!!!؟
فاش نیوز چرا پیام های قبلی که دادم رو نمیاش نمیدی سانسور نیوز هستی یا نه ؟
بعد بگو کلماتی که توهین باشه و فلان نمایش نمیدهیم کجای حرفام توهین بوده !!!؟
دوست عزیز گاهی اینترنت قطع و وصل میشه و پیام ارسال نمیشود لطفا دقت کنید. با سپاس
بعد از این همه وقت مخاطب این سایت بودن میدانم چه زمان کامنت نمایش نمیدهند یا به دل خواه آن نوشتها را کم و زیاد میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi