شناسه خبر : 98082
دوشنبه 24 بهمن 1401 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رفراندوم سالانه در ایران!

علیرضا ضابطی (سیستان) - همه دشمنان نظام اسلامی، اعم از مزدوران داخلی (سلبریتی های عشق گرین کارت)، غرب و ارتجاع عرب و دشمن صهیونیستی مستأصل شده اند؛ چرا که با چشمان خود دیدند حضور چشمگیر امت حزب‌الله و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در راهپیمایی بی‌سابقه 22 بهمن امسال؛ و می دانند که ایران اسلامی با قوت تمام راههای پیشرفت را با اعتماد به توان داخلی خود و تعامل عزتمند با کشورهای دوست، هموار کرده و ان‌شاءالله می نماید.
ما از کمکاری ها، بعضاً بی عدالتی ها، بی مهری ها، گرانی ها، اختلاس ها، حق خوری های یک عده ناآگاه، نگرانیم. اما از نظام اسلامی‌مان هرگز؛ و تا خون در رگ هایمان جاری‌ست، فدایی نظام و ولایت هستیم.
پس ای مزدورانی که در اندیشه عدم استقبال ملت قهرمان ایران اسلامی از راهپیمایی 22 بهمن بودید، چه دیدید؟!
این بهترین رفراندومی بود که از آن دم می زدید و واقعاً اگر آن را رفراندوم نمی دانید، باید به شعورتان شک کنید.
حالا بروید و وکالت بدهید به کسی که خودش می گوید: «خرج منو زن و بچه ام رو مامان میده!»
راستی، مسعود انصاری، دوست و رفیق کودکی تا این اواخر ربع پهلوی خاطرات تلخی را از افول اخلاقی او عنوان نموده؛ حالا ببینید کل بی‌شعورمسلکان به اصطلاح اپوزیسیون، چنین شخصی را به عنوان وکیل معرفی می نمایند، و دیدیم که میرحسین موسوی هم آن روی دیگر خود را، این بار علناً با بیانیه وکالت، نشان داد!
و حالا با این حضور دهها میلیونی مردم شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، وکالتشان، به خاک مالیده شد.
و این است اراده ملت!

موفق و پایدار باشید ان‌شاءالله

اینستاگرام
اگر راست میگید اکثریت با نطام هستن خب ی رفراندم رسمی با نظارت سازمان ملل برگزار کنید.
کدام کشور این کار را کرده که ما دومی آن باشیم.
اگر راست میگن اول آمریکا و سازمان ملل در فلسطین و عربستان و خود آمریکا و کشور های غربی که خودشون رو عند دموکراسی میدونن انجام بدن ما هم ببینیم و یاد بگیریم!
تو فرانسه فقط برای قانون افزایش سن بازنشستگی مردم خودشون میلیونی ریختن بیرون و نظر سنجی ها هم نشون میداد بیش از 70 درصد فرانسوی ها مخالف این قانون هستند ولی باز هم دولت نپذیرفت!
مگر مغز خر خوردیم وقتی غربی ها و غربگراها نتیجه انتخابات های انجام شده در کشورهایی که به نفعشون نیست رو نمی پذیرند و زور میخوان نتایجشون رو عوض کنند و عملا جلو رفراندوم ها می ایستند. آن هم در حالی که جریان رسانه ای دست خودشان است و بمباران رسانه ای هم می کنند که حق را باطل و باطل را حق نشان بدهند. در خود سازمان ملل و مجمع عمومی هم مه از کل کشورها رفراندوم می کند هنوز نتونسته این همه قطعنامه که کشورها به نفع فلسطینی ها و علیه اشغالگری صهیونیست ها صادر شده عملی کند، آن وقت می خواهد بیاید برای دل آمریکا و غرب برای ما عادلانه رفراندوم برگزار کند و نتیجه آن را هم به رسمیت بشناسند؟!
غربگرا ها هم که در سال 88 و قبل از آن با آن اختلاف آن هم برای اولین بار باختند و نتیجه انتخابات و رای مردم را قبول نکردند و می خواستند با دیکتاتوری و به کمک آمریکا و غربی ها رای مردم را هاپولی کنند. این در حالی بود که کل بعد از انقلاب را خودشان از همین طریق به قدرت رسیده بودند.
همین جمعیت با این عظمت که در هزاران شهر و روستا برگزار می شود و ملت تو حلق غربی ها و غربزده ها هستند را انکار می کنند دیگر چه انتظاری دارید؟!
تازه این جمعیت عظیم همه آنهایی که حامی انقلاب هستند را شامل نمی شود و خب بسیاری هم که اگر هم انقلابی نباشند، مخالفتی هم با آن ندارند و اگر اعتراضی هم دارند به نظام و انقلاب نیست و بلکه به مشکلاتی مانند گرانی و تورم و رفتار برخی از مسئولان و دولت هایی است که با انتخابات قانونی در مصدر امور قرار می گیرند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi