شناسه خبر : 98111
سه شنبه 25 بهمن 1401 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با سه مادرشهید در ارومیه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با 3 مادر شهید در شهرستان ارومیه دیدار و از صبر و استقامتشان تجلیل کرد.
 
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با 3 مادر شهید در ارومیه

به گزارش «ایثار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، با حضور در منزل شهیدان معظم «شهیده زلیخا حاجی‌زاده»، «یوسف علی نجف‌زاده» و «عبدالمجید باقری» با مادران شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی در این دیدارها با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی  از برکت خون شهیدان است، گفت: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می بینیم که جوانان پاک با تأسی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.
وی با بیان اینکه بانوان نقش کلیدی و مهمی را در مسیر رشد و بالندگی نظام و انقلاب اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت مادران معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi