شناسه خبر : 98186
یکشنبه 30 بهمن 1401 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور نماینده مردم نطنج، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد:

برگزاری اختتامیه کارگاه آموزشی نمایندگان ایثارگران شرکت فرودگاه ها

ارائه سیاست های کلی نظام در ترویج ایثار و شهادت ابلاغی مقام معظم رهبری، کلیات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان و سند تحول دولت در حوزه ایثارگران...

فاش نیوز - مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی نمایندگان ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور نماینده مردم نطنج، قمصر و بادرود برگزار شد.

کارگاه آموزشی نمایندگان ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، و نماینده مردم شریف نطنز،قمصر وبادرود در مراسم اختتامیه، پس از دو روز در تهران به پایان رسید.

در این کارگاه آموزشی که نمایندگان ایثارگران فرودگاه های کشور حضور داشتند، سر فصل های آموزشی، از جمله سیر مراحل قانون‌گذاری ایثارگران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توسط شورای انقلاب، مجالس و مصوبات، دولت ها و فرمان ده ماده ای امام راحل در مورد تکریم ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارائه سیاست های کلی نظام در ترویج ایثار و شهادت ابلاغی مقام معظم رهبری، کلیات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان و سند تحول دولت در حوزه ایثارگران توسط علامه زاده، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی، از دیگر مباحث بیان شده در این کارگاه آموزشی دو روزه بود.

سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، ایثارگران را نور چشم مردم، خطاب کرد و با اشاره  به حضور چند ده میلیونی مردم در تشیع جنازه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، این حضور کم نظیر را نتیجه اخلاص این مجاهد نستوه، در خدمتگزار به مردم شریف ایران در عرصه های مختلف دانسته و بر الگو قراردادن روش و منش این مرد بزرگ در ابعاد مختلف، توسط ایثارگران تاکید کرد.

ایثار و ایفای مسئولیت اجتماعی و حرکت های جهادی از موارد دیگری بود که مدیر عامل شرکت فرودگاه ها بر نقش‌آفرینی و تحرک بیشتر ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس در این زمینه و در این مسیر توصیه نمود.

رحمت الله فیروزی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران فرودگاه ها، رسالت و وظیفه مسئولان را خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه ارتقای خدمات رسانی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در مجلس شورای اسلامی، علیرغم همه محدودیت ها، اکنون فضای مناسبی برای تصویب قوانین و مقرارات مرتبط با ایثارگران حاکم است.

وی در خاتمه آمادگی خود را برای اخذ نظرات ایثارگران فرودگاه ها و انعکاس پیشنهادات، و طرح و پیگیری آن در فراکسیون های ایثارگری وکمسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi