شناسه خبر : 98281
سه شنبه 02 اسفند 1401 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امدادگران اسرائیلی دزد از آب در آمدند

دزدی اسرائیلی‌ها از مناطق زلزله زده ترکیه بار دیگر چهره پلید صهیونیست‌ها را عیان کرد. این دزدی آن‌قدر کثیف بود که صدای اعتراض یهودیان ترکیه را هم درآورد طوری که صهیونیست‌ها را وادار به پس دادن شیء ربوده شده کرد.

از کارهای کثیف صهیونیست‌ها باز خبر رسیده ‌که تیم به اصطلاح امدادرسانی رژیم صهیونیستی در ترکیه که به بهانه کمک به مردم زلزله زده این کشور به شهرک انطاکیه در جنوب ترکیه اعزام شده بود، در اقدامی غیراخلاقی نسخه‌های خطی قدیمی توراتی را از یکی از کنیسه‌های ویران شده در این شهر به سرقت برده است. این اقدام صهیونیست‌ها با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. فعالان شبکه‌های اجتماعی این کار را دزدی و غارت ثروت‌های تاریخی دیگر ملت‌ها به بهانه کمک به زلزله‌زدگان خواندند. البته این سرقت صدای یهودیان ترکیه را درآورد و صهیونیست‌ها مجبور به بازگرداندن این نسخه سرقتی شدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi