شناسه خبر : 98314
پنجشنبه 04 اسفند 1401 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به وضع داروی ما توجه کنید آقای قاضی زاده!

صفر ق - با سلام و دعای خیر و تبریک ماه شعبان و تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه به همه دست اندر کاران سایت.
 
الان چندین هفته است که این نامه را می خواهیم برای ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران آقای دکتر قاضی زاده هاشمی ارسال کنم ولی موفق نشدم. چنانچه برایتان مقدور است، این نامه برای ایشان ارسال نمایید. سپاسگزارم.

 

                                                                  بسمه تعالی

 

اعضای محترم شورای عالی بیمه سلامت کشور                                            تاریخ  : 01/11/1401

 سلام علیکم

 با احترام اینجانب به عنوان یکی از کسانی که تحت پوشش بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی دی می باشم، در هنگام دریافت دارو با چند مشکل اساسی روبرو هستیم و این باعث شده است که بیشتر اوقات قید رفتن به پزشک را بزنیم و به صورت آزاد دارو را جهت خود یا مادر پیرم از داروخانه ها تهیه نمایم و این امر بر خلاف بیانات مقام معظم رهبری در مورد بیمه و بیماران می باشد. رهبری فرمودند " «کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری ‏نداشته باشد» لذا از شما به عنوان یک هم وطن درخواست تجدیدنظر در قوانین و یا حداقل تبصره نسبت به بیماران ایثارگر تحت پوشش بیمه دی اقدام لازم مبذول فرمایید.

موارد اشکال :

1-     تمام داروهای تقویتی مثل ویتامین های ب کمپلکس، ویتامین سی از لیست دروهای بیمه ای خارج شده اند .

2-     برای بعضی از داروها سقف مصرف در ماه گذاشته شده است. (برای مثال پنتو پرازول سی عدد برای یک ماه ) در صورتی فرد مشکل دار بیشتر اوقات صبح و شب مصرف می کند.

3-    بیشتر داروها با نسخه پزشک متخصص باید باشد. حال آنکه اکثر افراد باز نشسته یا افراد تحت پوشش بیمه گزار اصلی مسن بوده و با بیماری هایی مثل کم خونی، زخم های بستر، مشکلات شدید گوارشی و... درگیر هستند که نیاز آنان را به تزریق داروهایی مثل ویتامین سی خوراکی و یا ویتامین های تزریقی اجتناب ناپذیر است.

4-    معمولا پزشکان محترم و زحمتکش عمومی بنیاد شهید ضمن ویزیت این بیماران نسخه لازم را مینویسد که مشکلات ذکر شده بالا مثل سقف دارو و نسخه پزشک عمومی و... از تحویل دارو توسط داروخانه تحت قرار داد بیمه  خود داری می شود.

5-     اکثر جانبازان شیمیایی از مواردی مثل خارش شدید بدن، جوش های چرکی در اعضای بدن خصوصا سر و صورت، نیاز به داروهای پوستی دارند که تقریبا تمام این داروها آزاد می باشد.

لذا پیشنهاد می گردد برای کاهش آلام بیماران و افرادی که در کنار آنان هستند حداقل در مورد ایثارگران این موارد استثناء شود.

رو نوشت:

--   ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جناب آقای دکتر قاضی زاده جهت استحضار و پیگیری مشکل و رفع آن از طریق پرداخت هزینه اینگونه افراد تحت پوشش از طریق بیمه تکمیلی دی.

 --     مدیر عامل محترم بیمه دی جهت استحضار و همکاری در راستای پوشش داروهای آزاد و پوستی بیماران ایثارگر از طریق حل مشکل با بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

                                                                                   با احترام صفر قاسمی از بوشهر

اینستاگرام
باسلام خدمت شما برادران وخواهران عزیزبه عرض برسانم برادرعزیزاگه مشکل فقط داروبود که ماراضی بودیم ولی دراین یک سال وخورده ای با مدیریت آقای قاضی زاده این قدرکارزمین مانده داریم که اون یکی اصلا چیزی به حساب نمیادخیلی تبلیغاتی کارمیکند ویا به قول امروزی ها فتوشاپی کارمیکند همش مصاحبه پشت مصاحبه که هیچ کدام هم به نتیجه نمیرسه یه کمی جدی کارکن آقای قاضی زاده دولت نمیتونه ۱۴۰هزارمسکن بسازه ایشون میگن بنیاد شهید ۱۴۰هزارخانه براایثارگران می‌سازد باباشماعیدی ایثارگران راواریز کن بقیه فعلا طلب ما تابعد
جناب علی جان نفرمایید الان به شما میگویند که منافع شما با حضور قاضی زاده به خطر افتاده که این چنین میگویید !!!
جناب ایشان بهترین رییس دوران بنیاد شهید هستند نفرمایید فقط خداروشکر که ایشان رییس جمهور نشدند که ما از ریاست ایشان در بنیاد شهید محروم شویم
الان همین خودرو ایثارگران جناب علی ببین به همه دادند شما نگرفتی !!؟یه سر به بنیاد شهید بزن یک روز کاری ماشینت را جناب قاضی زاده پست میکند برایت البته اگر هم ماشین ندادند میشه به احمد امیر آبادی فراهانی مراجعه کرد که ایشان شما را به صبر کردن تشویق میکند و در آخر میگویند به دیوان عدالت شکایت کن که در آنجا نیز رضا فضل زرندی منتظر شما میباشد برای حمایت از ایثارگران
خخخخ نفرمایید قاضی زاده هاشمی بهترین لست البته در چه چیزی قضاوتش با ایثارگران
سلام ایکاش آه مظلومان دودداشت دود
با سلام جانبازان بسیجی و گادر لشکر ثارالله که داری بیماریهای متعدد عمل قلب باز و مجدد رگهای بسته هستن و تعویض مفصل کمر و برداشتن نصف ریه با شیمی درمانی و حاد هستن ببالای پنجاده درصد مثل روزهای اول تشکیل بنیاد داروهای ماهیانه گه الان سر فه فلک میزند و اینقدر آنها دست به سر میکند حداقل بنیاد باری از دوش آنها بردارد هر شهر چند نفر هستن بنیاد متقبل شود
جانا سخن از زبان ما می‌گویی. بعداز کرونا نتونستم اسپری های تنفسی و جوشان فلوی موسیل را تهیه کنم. فقط ازاد و از ویزیتور که لطف می‌کنند. هفته قبل حتی نتونستم سرم تهیه کنم. و با تب ولرز به اورژانس میرفتم که حداقل سرم را اورژانسی تزریق کنند اونهم روزی یکی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi