شناسه خبر : 98345
شنبه 06 اسفند 1401 , 17:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت

نشست خبری نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان "راویان مقاومت"با حضور اصحاب رسانه برگزارشد...

فاش نیوز- به گزارش خبرنگار ما، نشست خبری نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان "راویان مقاومت" پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید رسول زاده برگزارشد.

 حمیدرضا طباطبایی مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر برگزاری جشنواره نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان "راویان مقاومت" در این نشست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بالاخص روز جانباز، در توضیحات برگزاری این یادواره که بیشتر بحث توجیهی برای خبرنگاران حاضر در این نشست را داشت، گفت: یکی از اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگداشت شهدا و همچنین ارج نهادن به مقام شهدای رسانه و در راس آن شهدای محور مقاومت است که اولین یادواره شهدای مقاومت در هشتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با ارائه آمار شهدای رسانه محور نیز گفت: عراق با 39 شهید و 79 جانباز، سوریه با 54 شهید و یک جانباز، لبنان با 17 شهید و 21 جانباز، یمن با 18 شهید، فلسطین با 45 شهید و 42 جانباز، افغانستان با 95 شهید و 2 جانباز و همچین در ایران 171 شهید و 17 جانباز شناسایی شدند که در اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت از میان این تعداد، موفق شدیم درخدمت 17 خانواده شهید از لبنان، 3 خانواده شهید از فلسطین، 35 خانواده شهید از عراق، 20 خانواده شهید از سوریه، 9 خانواده شهید از افغانستان و 15 خانواده شهید از یمن باشیم.

 مدیر روابط عمومی بنیادشهید همچنین در توضیحات بیشتر افزود: از روز یکشنبه هفتم اسفند ماه به مدت 4 روز پذیرای خانواده شهدا در دهکده نشاط و میزبان مدیران رسانه ای محور مقاومت در هتل آزادی خواهیم بود که البته به دلیل محدودیت هایی که برای کشور یمن و فلسطین وجود دارد، روسای موسسه شهدای این کشور امکان حضور ندارد.

 دبیر این جشنواره از حضور مسئولان طالبان در این یادواره خبر داد و تاکید کرد: کشورهایی که اسراییل را به رسمیت نمی شناسند برای حوزه مقاومت در اولویت هستند و ما برای دعوت از آنان از دولت نظرخواهی کردیم و دعوت های صورت گرفته، با تصمیم و صلاحدید آنان بوده است.

 وی همچنین متذکر شد: در هشتم اسفندماه طی یک کنفرانس خبری در هتل آزادی یک تفاهم نامه فرهنگی نیز بین بنیادهای شهید کشورهای محور مقاومت به امضا خواهد رسید که تنها در بعد فرهنگی، گسترش دیپلماسی ایثار و شهادت یکی از اهداف برگزاری این یادواره است.

 طباطبایی در پایان گفت: این یادواره شامل یک ضیافت نیز می باشد که در آن خانواده شهدای محور مقاومت میهمان مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

گفتنی است: یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین اتحادیه رادیو تلویزیون کشورهای اسلامی است.

 

* صنوبر محمدی

اینستاگرام
درخواست ایثارگران ورودی ۱۴۰۱ از خبرنگار محترم فاس نیوز

انتشار گفتگوی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در سایت فاش نیوز

خواهشمندیم در جهت حمایت از ایثارگران ورودی ۱۴۰۱ گفتگوی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ در سایت فاش نیوز را ارسال کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi