شناسه خبر : 98354
یکشنبه 07 اسفند 1401 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه؛

دور دوم کاروان مشهدالرضا باشگاه ستارگان ایثار/تصاویر

گروه دوم کاروان زیارتی مشهد ویژه همسران و دختران جانبازان ۷۰% در شب میلاد سالار شهیدان، رهسپار دیار عشق و زیارت سلطان خراسان شد...

فاش نیوز- پس از بازگشت گروه اول مشهدی هایی که از سوی باشگاه ستارگان ایثار عازم زیارت شده و خانواده های اعصاب و روان بودند، گروه دوم که ویژه همسران و دختران جانبازان 70% بود در شب میلاد با سر سعادت سالار شهیدان رهسپار دیار عشق و زیارت سلطان خراسان شدند.

 این کاروان که همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه صورت گرفت، مشتمل بر 150 همسر و دختر جانباز 70% و تعداد کمی از مجروحیت های دیگر بود.

 دور دوم کاروان زیارتی سیاحتی مشهدالرضا باشگاه ستارگان ایثار که به همت والای جانباز توانمند و دلسوخته ایثارگران، مدیر باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس جانباز "اکبر حسین زاده" و جانباز نخاعی کوشا و خستگی ناپذیر "حسین اسرافیلی" صورت گرفته است از سوم الی هشتم اسفند ماه برگزار می گردد.

مسافران این سفر روح بخش معنوی روز 5شنبه به شهر مقدس مشهد وارد شدند و در هتل محل اقامتشان مستقر شدند و روز اول زیارتی به دیدار با یار غریب خاک خراسان طی شد و شب جمعه اهالی کاروان برای زیارت دسته جمعی و شرکت در دعای کمیل به حرم مطهر امام رئوف رفتند.

روز جمعه همچون سفر قبلی که ماشین برای سحر و نماز مغرب تعبیه شده بود، زائران را برای نجوای سحرگاهی و قرائت دعای پر فیض ندبه به حرم مطهر رساند و جمعه نیز مسافران عاشقانه و حاجت روا به زیارت، در روز میلاد امام حسین علیه السلام پرداختند.

دیروز شنبه در روز میلاد قمر منیر بنی هاشم و مصادف با روز جانباز، زائران اردوی مشهد میهمان مهمانخانه حضرتی برای وعده ناهار بودند و از خوان رحمت رضوی بهره مند شدند.

دیشب در شب میلاد امام سجاد علیه السلام، جشنی به مناسبت این اعیاد در هتل ترتیب داده شد که شامل برنامه های بسیار خوب و متنوع به همراه پذیرایی شایسته ای از مهمانان بود. برنامه هایی همچون سخنرانی سردار مصطفی آزادی، تقلید صدا، نورافشانی و اجرای موسیقی و... و در انتهای مراسم نیز از همسران جانبازان و جانبازان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

امروز یکشنبه نیز بانوان زائر کاروان رضوی باشگاه ایثار برای خرید و تفریح به بازار بین المللی طرقبه و تفرجگاه و تلکابین چالیدره می روند و باقی روز را به استراحت و زیارت می گذراندند.

امشب نیز اعضای کاروان مراسم وداع با حضرت را دارند و فردا دوشنبه هشتم نیز پس از آخرین زیارت، بعدازظهر با دستی پر از اجابت و دلی پر از عشق و صفای باطن بازخواهند گشت.

 

این فیلم گوشه ای از زحمات مسئولین باشگاه ستارگان ایثار است:

اردوی زیارتی سیاحتی باشگاه ستارگان ایثار برای خانم های جانبازان 70%

 

 

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام

سلام فاش نیوز خدا قوت

در گزارش قبلی از کاروان اول چند اشتباه داشتی مثل تاریخ رفت و برگشت زائرین!
در این گزارش هم عکس های مربوط به کاروان اول را در گزارش کاروان دوم آوردی .
در مورد عکس کارت هدیه توضیحی ندادی ؟!


سلام کارقشنگی است لطفازن وبچه ماراهم ادم حساب کنید70درصد
سلام وعرض احترام وتشکر بابت زحمات سفر مشهد الرضا(ع)بسیار سفر معنوی وروحانی وسیاحتی عالی بود که خاطراتش برای ما خانواده های جانبازان ماندگار شد اگر حمل بر بی ادبی نباشه ایکاش ادامه دار باشه
سلام علیکم، آقای کلامی شمابزرگیداینهاکوچکند، که افرادخاص خودشون رومیبرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi