شناسه خبر : 98422
چهارشنبه 10 اسفند 1401 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد زرین شهر اصفهان آسمانی شد

"رضا سلیمیان" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سن ۸۰ سالگی پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جراحتِ جانبازی، به فیض عظمای شهادت نائل شد.

فاش نیوز - "رضا سلیمیان" جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «رضا سلیمیان» به یاران شهیدش پیوست
 "رضا سلیمیان" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سن 80 سالگی پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جراحتِ جانبازی، به فیض عظمای شهادت نائل شد.

بنا بر این گزارش پیکر پاک این جانباز شهید روز گذشته سه شنبه از محل میدان انقلاب "زرین شهر" بر دستان مردم متدین و جمعی از مسئولین و ایثارگران تشییع شد و در گلزار شهدای این شهرستان در جوار دیگر شهیدان آرام گرفت.
شهید "رضا سلیمیان" بهمن‌ماه سال 1321 در زرین شهر اصفهان چشم به جهان گشود و با تهاجم دشمن بعث عراق به میهن عزیزمان در خرداد ماه سال 1361 در منطقه عمومی سرپل ذهاب از ناحیه صورت و چشم بشدت مجروح شد و مدال پرافتخاز ایثار و جانبازی را دریافت کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi