شناسه خبر : 98471
جمعه 12 اسفند 1401 , 22:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نظام مظلوم ما!

داود امامعلی‌زاده  -  داشتم به مظلومیت نظام فکر می کردم !!!

در این برهه حساس که دشمن‌با تمام قدرت و ایادی و همه جانبه در پی ساقط کردن این نظامه، که انسجام ملی تک تک ایران دوستان با محوریت ایثارگران و فدائیان نظام را می طلبد، متاسفانه همه مطالبه گر شدیم؛ کارگر حقشو می خواد، کارمند حق می خواهد، همه در پی منافع خویشند.

در این میان آقازاده ها و رانتخواران پیش پیش حقشان را برداشتند و بردند!!!

وقتی جامعه آشفته بشه، مسلم است اوضاع بدتر از این هم خواهد شد.

اینستاگرام
سلام
بله متاسفانه بعضی از ما متوجه نیستیم
بر شاخ نشسته ایم و بن می بریم
سلام بطور مکرر آنچه موجب نارضایتی مردم شده و مسئولان مربوط اعتناعی نکردند موضوع فساد مالی است که در برخی ارگانها آشکار و گاهی پنهان است لیکن کلیت مفاسد آشکار است بطوری که اکثریت مردم مطلع هستند.
سوال اینست چرا اقدامی برای رفع معضلات فساد نمیشود و همچنان مفاسد بر روال قبل ادامه یافته است.
نمایندگان محترم مجلس از مفاسد مطلع هستند مثال نحوه توزیع قیر رایگان به دستگاههای مربوط که مفاسد بسیاری بدنبال داشته اما همچنان به همان ترتیب ادامه یافته فقط فساد با اطلاع مسئولان انجام میشود.
در دورانی برخی فتنه گران ریاست مجلس و غیره را در اختیار داشتند مصوباتی اجرایی شده که با وجود مفاسد فروانی که داشته همچنان به همان روال قبل اجرا میشوند مثال موضوع خصوصی سازی که تقریبا بخشیدن انفال به اقربا بوده و طبق اسلام بطور کامل ممنوع است لیکن همچنان ادامه دارد گرچه مسئولان نیز مطلع هستند.
مردم میگویند در حکومت اسلامی باید اسلام و سیره انبیا (ص) بستر قوانین باشد یعنی روح دین در قوانین کشور جاری شود اما دیده میشود با بعضی تبصره ها ذیل فرامین خداوند و عینا فرامین رهبر معظم انقلاب روند دینی قوانین را تغییر دادند لیکن پس از معلوم شدن فتنه گری آنها و نتایج شومی که در کشور بجا گذاشته متاسفانه همچنان ادامه یافته است.
برادر خوب بیش از 90 درصد مردو در خط فقر و زیر ان هستن این نظام که باید یه راه کاری بذاره شما ببیند در این 45 روزه یواشگی دلار از 34 به 44 رسیده این یعنی چه چه کسانی دراین کشور میرن بالا و چه کسانی میان پاین هر روزهم بدتر ادم عاقل دیوان میشه یه ساختمان در سال 97 199 ملیون والن چنده شما خودت حساب کن در سال 96 حقوتو با دلار محاسبکن والان بعد میبینی چه داره به سره امثال ماها میاد ولا حرف زیاده ماها سالها هی میگم امروز خوب میشه ولی انگار نه انگار ماها داریم توی همین کشور حساب می کنیم همچی این کشور دلاره والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi