شناسه خبر : 98512
یکشنبه 14 اسفند 1401 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر جانباز شیمیایی «سید حسن بنی کاظمی» تشییع شد

فاش نیوز - پیکر جانباز شیمیایی دکتر «سید حسن بنی کاظمی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد مقدس تشییع و به خاک سپرده شد.
 
پیکر جانباز شیمیایی «سید حسن بنی کاظمی» تشییع شد

به گزارش «ایثار»، جانباز شیمیایی دکتر «سیدحسن بنی کاظمی» صبح روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در سن ۵۸ سالگی و پس از سال‌ها تحمل مصدومیت آسمانی شد.
پیکر این جانباز گرانقدر با حضور مردم قدرشناس و خانواده معظم شهدا و جانبازان از مقابل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه آئین تشییع این جانباز شیمیایی گفت: پرونده این جانباز گرانقدر که در دوران دفاع مقدس دچار عارضه شیمیایی شده است هم‌اکنون در مراحل بررسی برای احراز شهادت قرار دارد.
همچنین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین تشییع و اقامه نماز بر پیکر مرحوم بنی کاظمی در حرم مطهر رضوی شرکت کرد.
دکتر بنی کاظمی متولد سی و یکم مردادماه ۱۳۴۳، در سال ۱۳۶۶ در منطقه فاو و در عملیات والفجر هشت مجروح شد.
سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
درود به روح آسمانی دکتر سید حسن بنی کاظمی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi