شناسه خبر : 98519
یکشنبه 14 اسفند 1401 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جشنواره «صعود و اندیشه برتر» با حضورنخبگان شاهد

فاش نیوز - مهری با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: فردا تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.

 

برگزاری جشنواره «صعود و اندیشه برتر» با حضور ۲۸۰۰ نخبه در بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش دفاع‌پرس، «عادل مهری» مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر در نشست خبری جشنواره صعود و اندیشه برتر و تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر اظهار داشت: این برنامه فردا در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و استعداد‌های برتر شناسایی و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان برتر توسط خانه ریاضی تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: ۷۰ طرح حوزه استارت آپ حائز رتبه شده است و ۸۰ داور آثار را داوری کرده اند.

مهری گفت: با توجه به مصوبات خوب جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی، مقرر شده مرکز دانش پژوهان شاهد هم از این موضوع بهره مند می‌شود.

وی از تعامل با پارک‌های فناوری استان‌ها خبر داد و گفت: برج فناوری هم بزودی در بنیاد شهید راه اندازی می‌شود.

همچنین محمود رضا شایسته در این نشست اظهارداشت: در کل کشور حدود ۱۰۰۰ استارت آپ در حوزه زیر مجموعه بنیاد شهید به همت شرکت‌های دانش بنیادن و مجموعه نخبگانی داریم که ۳۰ درصد آن مربوط به زنان و دختران است همچنین ان شالله بزودی به دو هزار مورد خواهد رسید.

وی اعلام کرد: در حاشیه این همایش غرفه‌هایی برای کسانی که ایده و نمونه آزمایشگاهی دارند و می‌خواهند آن را تجاری کنند برگزار خواهد شد تا از این طریق محصولات آن‌ها برای حوزه‌های مربوطه به نمایش گذاشته شود.

شایسته گفت: مراکز شتاب دهنده در حوزه صنعت، کشاورزی. سلامت هم در این مراسم حضور دارند و در جهت تجاری سازی استارت آپ‌ها همکاری خواهند داشت.

وی بیان داشت: همچنین حقی نماینده خانه ریاضی در این مراسم گفت: ۲۸۰۰ نخبه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم و ۴۸ هزار دانش آموز از بنیاد در فراخوان جشنواره مشارکت کرده اند.

حقی گفت: ۱۸ مدال طلا، ۴۰ مدال نقره و ۲۵۰ مدال برنز برای برگزیدگان جشنواره صعود و اندیشه برتر در نظر گرفته شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi