شناسه خبر : 98563
دوشنبه 15 اسفند 1401 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقرار برج فناوری برای حمایت از استارتاپ‌های ایثارگری

فاش نیوز - مهری با اشاره به استقرار برج فناوری برای حمایت از استارتاپ‌های ایثارگری گفت: امروز چهار بخش استارتاپی در بنیاد شهید داریم که در تدارک برای برقراری تفاهمنامه بین دانشگاه شاهد، مراکز رشد و صندوق اشتغال هستند تا حلقه‌ای را برای اجرایی شدن استارتاپ‌ها تشکیل دهند.

 

استقرار برج فناوری برای حمایت از استارتاپ‌های ایثارگری/ انجام تفاهمنامه بین‌دانشگاهی جهت حمایت از کارآفرینان ایثارگربه گزارش دفاع‌پرس، «عادل مهری» مدیر مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره «اندیشه تحول تجلیل از برگزیدگان علمی، نوآوری و کارآفرینی شاهد و ایثارگر و استارتاپ‌های سراسر کشور» امروز (یکشنبه) در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به هزار استارتاپ شناسایی و داوری و به سمت دانش‌بنیان شدن هستند. بعد از سه سال ۵۰ تفاهمنامه را با مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری و مراکز علمی امضا کردیم. در یک گام موثر رویداد ۱۴۰۱ را با شناسایی ۱۰۰ استارتاپ‌ جدید و ۵۰ استارتاپی که توانستند سطح خود را بالا ببرند رقابت خود را شکل دادیم.

وی افزود: در راستای تفاهمنامه‌هایی که بسته شد از هر پارک علم و فناوری سه داور گزینش شد تا ۲۵۰ استارتاپ را داوری کنند که ۷۰ استارتاپ در ۹ سطح فناوری شناسایی و نهایتا هشت استارتاپ برگزیده، انتخاب شدند.

مهری تصریح کرد: بیشترین فناوری‌ها و طرح‌ها در حوزه سلامت بود و در رتبه‌ بعد زیست فناوری، مکانیک، الکترومکانیک و فضای مجازی که در این میان حدود ۳۰ درصد از استارتاپ‌ها را بانوان تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: در راستای بالا بردن سطح استارتاپ‌ها در حال آماده سازی برج فناوری برای استقرار استارتاپ‌ها هستیم. امروز هم چهار بخش استارتاپی در بنیاد شهید داریم که در تدارک برای برقراری تفاهمنامه بین دانشگاه شاهد، مراکز رشد و صندوق اشتغال هستیم تا حلقه‌ای را برای اجرایی شدن استارتاپ‌ها تشکیل دهیم.

در پایان مراسم برگزیدگان المپیاد علوم ریاضی،   استارتاپ‌های برتر و نخبگان شاهد و ایثارگر و برگزیدگان جشنواره اندیشه برتر تجلیل شدند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi