شناسه خبر : 98614
شنبه 20 اسفند 1401 , 08:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه 16 اسفند در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار در سالن‌ همایش‌های دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: خانواده ایثار و شهادت نشان دادند توانمند و جریان‌ساز هستند.
 
تقدیر از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر در هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار/ خانواده ایثار و شهادت توانمند و جریان‌ساز هستند

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ضمن تشکر و قدردانی از فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: امروز از خانواده ایثار و شهادت تشکر می‌کنیم ضمن اینکه باید از تلاش‌های ستادهای شاهد و ایثارگر و مراکز علمی و آموزشی تقدیر کرد و البته شاید نقش اساتید و پدر و مادرها پرنگ‌تر از اقدامات ما باشد و همراهی آنها باعث شده است که این موفقیت‌های مبارک رخ دهد.
معاون رئیس جمهور افزود: خانواده ایثار و شهادت نشان دادند برجسته، توانمند و جریان‌ساز هستند. وظیفه ما در این جشنواره‌ها این است که این موضوع را به جامعه نشان دهیم و خانواده‌ها نیز باید بدانند که چگونه از استعداد خود استفاده کنند و باید توجه کرد این موفقیت‌های فرزندان شاهد و ایثارگر مسئولیت‌آور است، امام (ره) روی ما و شما حساب کردند تا طرح شاهد را پایه‌گذاری کردند و فرمودند که آینده کشور متعلق به این فرزندان است لذا باید مراقبت کنید تا این راه امام امت را به درستی ادامه دهیم.
معاون رئیس جمهور در پایان این مراسم نیز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما افتخار داریم هر سال در ایام دهه شهید، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان ممتاز تحصیلی وابسته به خانواده ایثار و شهادت از سراسر کشور را شناسایی و در گروه‌های مختلف از آن‌ها تقدیر کنیم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اهداف این جشنواره، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره این است که عملکرد طرح شاهد را ارزیابی کنیم اینکه آیا طرح شاهد درست عمل می‌کند و اهداف خود را به‌درستی انجام می‌دهد و هدف دیگر از برگزاری جشنواره تقدیر و الگوسازی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: امروز شاهد اختتامیه جشنواره جایز ملی ایثار بودیم که 71 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب ممتاز در کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به حمایت‌هایی که از این دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب ممتاز می‌شود، گفت: در طول سال تحصیلی ستادهای شاهد و ایثارگر در دانشگاه و آموزش و پرورش مستقر هستند و برنامه‌های توانمندسازی و حمایت تحصیلی از این عزیزان صورت می‌گیرد.
گفتنی است، هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد در هر دستگاه و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد برگزار شد.
افراد مجاز به شرکت در جشنواره دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از میان همسر و فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان بوده‌اند که از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کرده و براساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی، کمیته‌های علمی و داوری، نفرات برتر انتخاب و به دبیرخانه جشنواره مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi