شناسه خبر : 98650
شنبه 20 اسفند 1401 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخصیص ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به سه دهک اول ایثارگران

فاش نیوز - شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی چگونگی اختصاص ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به سه دهک اول ایثارگران را تعیین و تصویب کرد.
 
تخصیص ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به سه دهک اول ایثارگران

به گزارش «ایثار»، در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی که به ریاست آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، تصویب‌نامه ۱۰ بندی نحوه تخصیص سهام عدالت برای سه دهک اول ایثارگران به تأیید اعضا رسید. مطابق این تصویب‌نامه، ۱۰ میلیون تومان سهام به صورت قسطی با تخفیف ۵۰ درصد به هر فرد مشمول داده می‌شود که بازپرداخت اقساط آن از محل سود شرکت‌ها انجام می‌گیرد و مشمولان مبلغی پرداخت نمی‌کنند.
شناسایی این افراد با کمک نهادهای حمایتی انجام شده و برای دریافت سهام نیازی نیست مشمولان به سازمان و یا سایتی مراجعه و یا ثبت‌نام کنند، بلکه همه فرآیند به صورت سیستمی و خودکار خواهد بود و بعد از تخصیص کامل سهام اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.
مقرر شد هیئت واگذاری، جزئیات پرتفو و قیمت هر سهم را تصویب کند و تخصیص این سهام در هفته پایانی سال توسط سازمان خصوصی‌سازی صورت پذیرد.
رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر ضرورت حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی بعد از واگذاری نباید رها شود بلکه باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرد که در راستای ثروت‌آفرینی پایدار و رشد اقتصادی عمل کند.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به دیدگاه روشنگرانه رهبری معظم انقلاب در خصوص سیاست‌های اصل ۴۴ گفت: تردیدی نیست که باید تصدی‌گری‌ها واگذار شود و نقش دولت، هدایت و تنظیم‌گری باشد.

اینستاگرام
سلام شامل برادر شهید هم میشود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi