شناسه خبر : 98660
یکشنبه 21 اسفند 1401 , 08:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصداستان اصفهان آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "مهدی مهدی‌زاده" متولد ۱۳۴۳ در اصفهان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و در سن ۵۸ سالگی پس از سال‌ها دوری از یاران و همرزمان شهیدش به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - "مهدی مهدی‌زاده" جانباز 70 درصد استان اصفهان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در سن 58 سالگی به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «مهدی مهدی‌زاده» به همرزمان شهیدش پیوست
 به گزارش «ایثار»، جانباز 70 درصد "مهدی مهدی‌زاده" متولد 1343 در اصفهان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و در سن 58 سالگی پس از سال‌ها دوری از یاران و همرزمان شهیدش به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این جانباز شهیدِ سعیدبا حضور جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و مسئولین از محل مصلای اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.

جانباز شهید مهدی مهدی‌زاده در سال 1361 در جریان عملیات بیت‌المقدس بر اثر اصابت ترکش از ناحیه هر دو پا و دست چپ به بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرده بود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi