شناسه خبر : 98662
یکشنبه 21 اسفند 1401 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لطفا قهرمان‌بازی نکنید؛ کسی حق ندارد شهید شود!

فاش نیوز - شهید علیرضا توسلی روزی در خط‌ مقدم جبهه برای ایران، روزی در افغانستان در مبارزه با شوروی و سال‌های بعد در خط مقدم مبارزه با داعش در سوریه حضوری فعال داشت. او معتقد بود تا برپایی حکومت حق کسی حق شهادت ندارد!

لطفا قهرمان‌بازی نکنید؛ کسی حق ندارد شهید شود!+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار شهید مدافع حرم علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» فرمانده و بنیانگذار فاطمیون، مردی از دیار افغانستان که سال‌‌ها در جبهه‌های مختلف علیه مستکبران جنگید و سرانجام در سوریه به فیض شهادت رسید. او در سال ۱۳۶۳ به ایران مهاجرت کرد. سپس در حوزه علمیه اصفهان و علمیه قم مشغول به تحصیل شد و به موازات تحصیل به کار ساختمانی اشتغال داشت.

سردار شهید توسلی در سن ۲۵ سالگی و در هنگامه جنگ ایران و عراق به کردستان رفت و بیش از یک سال در آن منطقه به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت، با پایان جنگ ایران و عراق، برای نبرد با ارتش شوروی راهی کشورش شد.

سال ۱۳۹۲ بود که آتش فتنه تکفیری ها در سوریه شعله‌ور شد و علیرضا که جهاد با دشمنان حق در وجودش بود راهی شام شد و در نهایت ۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا و در نبرد با جبهه النصره به شهادت رسید.

از این سردار جبهه مقاومت داستان‌های بسیاری از دلاورمردی‌هایش در جبهه مبارزه علیه تکفیری‌ها شنیده شده است. او در پاسخ به رزمنده‌ای که التماس شهادت داشت: کسی حق شهید شدن نداره، شهادت و قهرمان بازی ممنوع، شما سرمایه‌های فاطمیون هستید.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
سلام ، از دور و نزدیک شاهد بودیم افرادی که از رهبر معظم انقلاب التماس دعای شهادت داشتند اما حضرت آقا توصیه کردند بجای دعای شهادت بگویند خداوند توفیق خدمت به اسلام و مسلیمن را عطا کند لذا شهیدان نسخه اصل تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب هستند که هیچگونه خدشه ای در اعمال و گفتارشان وجود ندارد و اینگونه خلوص در اعمال و رفتار را بری خودمان و سایر ایثارگران ارزومندیم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi