شناسه خبر : 98685
یکشنبه 21 اسفند 1401 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بانک های ایلام در پرداخت تسهیلات اشتغال ایثارگران همکاری نمی‌کنند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از عدم همکاری برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران این استان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ما، جمال اسدی در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام افزود: امسال 220 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جامعه هدف این نهاد مصوب شده که متاسفانه شماری زیادی از بانک ها برای پرداخت این تسهیلات کم کاری داشته اند.

وی عمده بانک هایی که تاکنون در این زمینه همکاری داشته اند را تجارت، صادرات، ملت و رفاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه شمار زیادی از بانک‌های عامل دولتی و خصوصی هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.

وی همچنین به تسهیلات مسکن ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: از مجموع 575 فقره تسهیلات تاکنون 297 فقره پرداخت که معادل 49 درصد است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر دستگاه های اجرایی استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون در مجموع سه هزار و 500 نیرو تبدیل وضعیت شده است.

به گفته اسدی، تبدیل وضعیت شماری از نیروهای حوزه وزارت نفت هنوز باقیمانده که رایزنی برای این افراد نیز انجام شده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi