شناسه خبر : 98713
دوشنبه 22 اسفند 1401 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از ۷۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در اصفهان

فاش نیوز - «علایی» گفت: همزمان با سالروز بمباران مسجد جامع اصفهان و پاسداشت روز شهید از ۷۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در اصفهان رونمایی خواهد شد.

 

«یوسف علایی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با بیان اینکه به مناسبت آسیب دیدن حدود ۱۰۰ اثر تاریخی شهر اصفهان در اثر حملات هوایی و موشکی جنگ تحمیلی و سالروز بمباران مسجد جامع اصفهان و پاسداشت روز شهید، اظهار داشت: ویژه برنامه‌ایی با عنوان «هم عهدی با شهدا» که با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار و از تعداد ۷۷ عنوان کتاب تولید سال‌جاری این اداره کل رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد کتاب‌های مکتوب در دست تولید حدود ۱۰۰ عنوان بود که با تایید شورای نشر این ۷۷ عنوان چاپ شده و رونمایی و در آینده نزدیک از حدود ۳۰ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس اداره کل هم رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: کتاب‌های منتشر شده در قالب رمان، نمایش نامه، داستان، کتاب اسنادی، خاطره، تاریخ شفاهی، پژوهشی، بین رشته‌ای و کتاب به زبان انگلیسی و عربی است.

علایی در خصوص ناشران اضافه کرد: امسال چاپ این کتاب‌ها با ناشران اصفهانی فعال در حوزه دفاع مقدس صورت گرفته است. از جمله می‌توان به ناشرانی چون کاشف علم، زاینده رود، مهر الزهرا و چشمه آفرینش که بیشترین کتاب را داشتند اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برنامه رونمایی با همکاری فرهنگسرای پایداری، معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در خصوص زمان و مکان برگزاری این ویژه برنامه گفت: روز (سه‌شنبه) بیست و سوم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در میدان امام علی (ع) اصفهان، مسجد جامع شبستان «بیت الشتاء» برگزار خواهد شد.

رونمایی از ۷۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در اصفهان

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi