شناسه خبر : 98719
دوشنبه 22 اسفند 1401 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به آقای قاضی زاده هاشمی که رئیس بنیادشهید است!

حسین - باسلام.

آقاهمه تلاش می‌کنند، بجز اونی که میخاد تلاش کنه و تلاش نمیکنه.

آقا وقتی بیمه دی درمناقصات بیمه تکمیلی ایثارگران برنده میشه، یعنی یه جای کار اشکال داره، یعنی به قول خودشون کمبود بودجه باعث میشه بیمه دی در مناقصه برنده بشه!

جناب آقای قاضی زاده؛ چرا میگید تمام درمان خانواده شهدا و ایثارگران صددرصد رایگان انجام میشه؟

 از اون طرف می آئید پیش خلق‌الله میگید درمان خانواده شهدا و ایثارگران چنان و چنین... بعد دوباره می آئید دوباره میگید چون بودجه نداشتیم و بیمه دی کمترین قیمت را داد درمان ایثارگران را به بیمه دی سپردیم.

 آقاجان وقتی پدر و مادر مظلوم شهید و ایثارگر به مطب پزشک، داروخانه و یا درمانگاه مراجعه میکنه و بعد از کلی انتظار، منشی با توپ پُر و پیش مردم این بندگان خدا را قبول نمیکنه و میگه با بنیادشهید و ایثارگران قرارداد نداریم، چون پول ما را بیمه دی نمیده، یعنی چی؟

حالا شما بگید مردم به ماچی میگند!

بابا از اول راه برنامه بیمه تکمیلی را بدون عجله طوری پیش ببرید که به این گرفتاری ها دچار نشید.

با این کار، هم خودتان و هم مارا خجالت زده عام وخاص نکنید، اگه مدیریت بلد نیستید جایتان را به دیگری بدید. من کاری به جانبازان که خودم هم جانباز هستم ندارم ولی پدر و مادر شهیدی رامیشناسم که اگه نفرین تان کنند نه دنیا را دارید و نه آخرت را!

بخاطر دو روز مدیریت همه چیزتان را برباد ندهید، چون این میز و ریاست برای قبلی ها وفا نکرده برای شما هم وفا نمیکنه!

خلاصه بنیاد شهید و امور ایثارگران کمترین تلاش رابرای خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌دهد. چرا اگه بودجه ای هم هست برای کارمندان بطور۱۰۰درصد اجرا میشه ولی اگه بودجه کم بیاد میزارن به حساب ایثارگران؟

کارمند بنیادشهید هم حقوقش سروقت هست هم اضافه حقوق را بموقع دریافت میکند. آیا شما در این چندسال کارمندی ازبنیادشهید میشناسید که بازنشسته شده باشه ولی پاداش پایان کارش را نگرفته باشه؟ اگه می‌شناسید مردباشید بیائید بگید.

چراجانباز که سال ۵۹جانبازشده و نوه اش هم بازنشست شده ولی به خودجانباز هنوز میگن ۵ پنج سال کم داری تابازنشست بشی، یا باید۶۰ سال سن داشته باشی؟

پس می بینید اگه ماگلایه ای داریم برحق است چرا وقتی آقای قاضی زاده میاد تلویزیون یک نفرکارشناس ازایثارگران نمیگذارن تاجواب صحبت های این آقا را بدهد؟

 بله آقای قاضی زاده؛ دکترمحترم، بیا مرد باش یه با رمثل مرد برو پیش دولت گلایه کن و حق مارا از برنامه و بودجه و مجلس طلب کن.

واقعا ماحرف بی‌ربطی می زنیم؟

بعد از چهل سال بازهم چشممون به شما و مجلس به ظاهر انقلابی خشک شد!

اینو بدونید هرگز شما و مجلس را نمی بخشیم، نه بخاطر پول؛ بخاطر اینکه شما ما را پیش خانواده مان کوچیک کردید.

چرا دولت آمریکا بعدازجنگ ویتنام تاحالا بازهم به کهنه سربازای خودش سرویس میدن؟ ما در جنگ تحمیلی حتی برای حقوق یا درصد نرفتیم،  ولی شما مسئولین چکارکردید؟

یه چندتا قانون نیمه کار و ناتمام را که هرسال به طور مداوم تغییر دادین و گفتید بودجه کم داریم. واقعا خجالت آوره برای ایران اسلامی.

شما برید عربستان و امارات رانگاه کنید که چطور میرن ازآفریقا نیرو با چند برابر قیمت میارن برای جنگ و آدم کشی!

البته خودمان بهتون رای دادیم تا توی سرمان بزنید، ما رابازی دادید. خود نماینده شهرمان به من قول دادکه به داد خانواده ایثارگران برسد، ولی دراین ۳سال حتی بعداز رفتن به مجلس یه زنگ خشک وخالی هم نزد و یه صحبت کوچیک هم ازحقوق ایثارگران نکرد!

باشه به هم می رسیم.

اینستاگرام
اخوی ، فاش نیوز از قاضی زاده شرمنده تر شد ...
سلام جناب الف میم بعضی ها اگه از نفرین وآه میترسیدن الان وضع خیلی از ما این نبود یک ضرب المثل هست که میگه هر چه ظالمتر سالمتر . حکایت بعضی است که هر چه آه ونفرین پشت سرشون هست عین خیالشون نیست بهتر هم که نباشه چون یک روز حسرتی هم برای انسان هست که به سرعت برق وباد زندگی دنیوی اش کات میشه وتمام حسرت وای کاش ای کاش برایش باقی می ماند خدا را شکر چه خوب است که انسان در حسرت ایکاشهایش نماند وجز شکرگزاری به درگاه احدیت هیچ نگوید کاش فلان کار رامیکردم فقط بگوید آنچه از دستم برآمد ودر توانم بود انجام دادم واین یعنی حسن المئاب سرانجام خوش .امید که همه ما این سرانجام خوش را در پرونده مان داشته باشیم که جز با کار برای رضای خداوند بدست نمی آید وبس ....
باسلام آقای الف میم چرافاش نیوز عزیزشرمنده بشه دشمنش شرمنده بشه اقاحتی به شوخی هم به فاشنیوز جسارت نکنید چون این هاحرف وخواست دشمنان فاشنیوز وایثارگران است حتی به شوخی هم به فاشنیوز جسارت نکنیداینو دوبارنوشتم که یعنی روی حرفم تاکید کنم
سلام ضمن تایید و تشکر از نقد فوق امیدوارم قاضی زاده با خواندنش کلاه خویش قاضی نموده و مدیریت کلان را رها و به طبابت در مطب و یا تدریس در دانشگاه برود و خدارا شکر کند که ریاست جمهوری را نصیبش نشد وگرنه ملتی در خسران و ضرر تباه میشدند
اگه طبابت بلدند چرا کار سیاست میکنند؟ چرا هیچکس سر جاش نیست؟ ی آدم چند تا کار باید داشته باشه؟ نه به ی نفر که چند شغل را گرفته ن به ی نفر که هیچ کاری نداره اگه سوادش هم بیشتر باشه نفوذ و قدرت برخی ها را نداشته!!! ، چرا بعضی ها میخوان همه کار انجام بدهند وقتی بلد نیستند؟ شاید هم نباید طبابت میخواندند و اشتباه وارد شدند یا شاید هم سیاست پول و مزایای بیشتری دارد!!!! یک سری گویا تمام دولت را به دست گرفته و خوب چند دهه مملکت را به تباهی بردند فکر کنم دیگه کافیه ، آیا زمان بازنشستگی نیست؟
آقای قاضی زاده برا تبدیل وضعیتها ی حرفی؟ دفاعی؟ صحبتی؟ خسته نباشید واقعا که اینقدر برای جانبازان خودتون رابه آب و آتش میزنید!
اب واتش!!!!!!!
زنده باد شهیدان غریب جانبازان وای به جامانده ها .خوشبخت اختلاسگران که هشت سال دفاع مقدس را قایم شدن حالا مثل قارچ سر در میارن بودجه هم دارن .رزمندگان را هم که شیک سرکار گذاشتید .ایولا داش
سلام جناب آقای دکتور اگر بخواهی خدا ازت راضی بشود و مثل یک مرد برو سر شغل خودت همان مطب خودت را باز کن این کار هم هنر می خواهد و سخاوت مشخص باید قانون مند باشد نه بی منطق وبی قانون البته می دانیم به همشهریت. قول دادی ولی رها کن،
سلام خدا برایتان نسازد متولی مسعولان البته بعضی ها که مقصر هستند یک کاری می کنید که یک تحصیلات قانونی را طوری جانبازان را می چرخانید وسرگردان می گردانید که با این تورو وگرانی شدید آخه مگر جانباز چه دارد آیا کار می تواند بکند خیر مجبور می شود هست و نیست خود را به هراج بگذارد روز به روز به خاطر ناکارآمدی خان شماها هم مستجر وهم به زیر خط فقر بروند البته اگر آنهایی که با داشتن فرزندان مریض وسعبولعلاج هم داشته باشند مثال ما با سیاست بنیاد تا کی بشینیم برای بازنشستگی الان 40سال جانبازم و60سال داریم باز مثال خودرو چرا باسیاست علت این قانون را طول می دهید نکنه حتما منتظر مرگ همه هستید باز هم مثال قانون حق پرستاری چه شد آیا چه کسی مقصر است وما با چه رویی ادعای ایران قوی راداریم باز مثال همطرازی حقوق برابر پرداخت ماده 38 قانون سپاه پس چه شد بیشتر همین اینها هستند هم جانانه دفاع کردندوهم بیشترین فقر را دارند مثال

جانبازم بیکارم بسیجم سربازم سپاهی
قانون هست مسعول نیست افتادم گدایی


متولی جامعه ایثارگری شما در بنیاد تا باحال چه کاری برای این قشر پیگیری کردید
آقای قاضی زاده چرا همش شعار می دهید؟ مثلا خیلی از برنامه ها و تحول میگفتید... کو کجا رفت؟ شما بلد نیستی از حق جانبازان در مجلس دفاع کنید که این مصوبه لعنتی تبدیل وضعیت رها نشود؟ الان دست بچه های ما به کجا بند است؟ چند وقت دیگه از طرح میگذره و بیمارستان هیچ تعهدی برای استخدامشون نداره.... خودت دکتر این مملکتی از وضع استخدام ها خبر داری ، میدونی که بین طرحی ها دارن اختلاف میندازند سرچی ؟ بازه زمانی که تعیین کردند ، این کار قابل قبول نیست، باید بخواید که یک قانون دائمی گذاشته شود این رسمش نیست که فرق بگذارند ، همه معترض هستند همه از عملکرد مجلس و بی تفاوتی بنیاد شاکی اند ، آقای دکتر لااقل همت کنید قانونها را سرو سامان بدهید این چه وضعشه درست کردید؟ کار سختیه؟
سلام،،پیشنهاد میگردد فاش نیوز وشبکه ملی ایثارگران که از مشکلات جامعه ایثارگری کاملا آگاهی دارند مناظره و مصاحبه با ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران در صدا وسیما داشته باشند نه خبر نگار فرمایشی صدا وسیما بدون اطاع از مشکلات جانبازان وایثارگران،،،،،این حداقل وظیفه دو نهاد ایثارگری است،،،،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi