شناسه خبر : 98721
دوشنبه 22 اسفند 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام به مناسبت روز شهید

فاش نیوز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با صدور پیامی به مناسبت 22 اسفند که روز شهید می باشد، این روز را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه به‌عنوان «روز بزرگداشت شهدا»، افتخاری بی بدیل برای گرامیداشت الگو‌های ایثار و استقامت، شجاعت و تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و یادآوری این مطلب است که استقلال، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و صبر خانواده‌های معظم آنهاست.
بدون شک ما امروز امنیت کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی هستیم که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرز‌های کشور، به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و بی گمان حقی بس عظیم بر گردن ما دارند.
اینجانب با تبریک مجدد روز بزرگداشت شهدا؛ با خون این راست قامتان تاریخ بیعت مجدد کرده و رجاء واثق دارم فرزندان این سرزمین با تأسی به خون پاک شهدا، حافظان ارزش‌های اسلامی، نظام و آرمان‌های امام و شهدا هستند و لحظه‌ای از حفاظت از کشور، نظام و انقلاب غافل نشده و در این راه جان عزیز خود را تقدیم می دارند.

آذرنوش عموزاده
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام

|| حمید رضا مرادی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi