شناسه خبر : 98722
دوشنبه 22 اسفند 1401 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکل‌های ایثارگری با صدور بیانیه‌ای روز شهید را گرامی داشتند

۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید، فرصتی را به دست داده تا یادی کنیم از آنانی که از مرزهای دنیایی عبور کرده و تمام علایق و خواسته مادی را پشت سر گذارده و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر پرافتخار نهضت پرفروغ خمینی...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند، روز شهید، که سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز می باشد بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون اند.
امام خمینی ( رحمة الله علیه)
بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت  روز ۲۲ اسفند. روز شهید

سلام و صلوات خداوند و انبیای عظام به ارواح مطهر و قدسی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در مسیر وصال، تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیرو مرادشان در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم  یرزقون گشتند.
 
22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید، فرصتی را به دست داده تا یادی کنیم از آنانی که از مرزهای دنیایی عبور کرده و  تمام علایق و خواسته مادی را پشت سر گذارده و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر  پرافتخار نهضت پرفروغ خمینی کبیر قدس سره؛ به فرموده مقام عظمای ولایت؛ شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پرتلاتم بشری هدیه کردند.
و نیز فر صتی است برای تذکر به مدیران و مسولین بنیاد شهید تا بیاد داشته باشند مسندی که بر آن  تکیه زده اند برای خدمت به بهترین انسان‌های روی زمین و بازماندگان آنان است و وزر و گناه کوتاهی و انحراف در این نهاد از دیگر نهادها شدیدتر است.

و نیز متذکر می شویم قداست بنیاد شهید قداست ذاتی نیست، بلکه ارج و قرب این نهاد از انفاس قدسیه  شهدا به این نهاد رسیده است.

از همین رو کلام بلند امام راحل را یاد آور می شویم که فرموند: بنیاد شهید از همه نهادها  افضل است،چون شهید از همه افضل است.
 
لذا از همه مدیران، مسئولان و آحاد جامعه درخواست می شود تا در مسیرنورانی و پرفروغ شهیدان گام برداشته و مشی و رسمشان را نصب العین خود قرار داده چرا که به فرموده امام خامنه ای مدظله العالی؛ زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب خواهد بود.
 
شبکه ملی ایثارگران این روز را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران خصوصا پدران و مادران والا مقام شهدا که ابراهیم گونه و در نهایت اخلاص، ارزشمندترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند؛ تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق روز افزون ملت مسلمان و سر افراز ایران را مسئلت  دارد.

شبکه ملی ایثارگران
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام
بسم رب الشهداء و صدیقین شهداء شمع محفل بشریتند.نوری در تاریکی از جنس الهی و ربانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi