شناسه خبر : 98726
دوشنبه 22 اسفند 1401 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت روز شهید؛

ادای احترام استاندار و جمعی از مسئولان استان ایلام به مقام شهدا

فاش نیوز - استاندار ایلام و جمعی از مسئولان این استان در سالروز بزرگداشت مقام شهید، با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام به ساحت شهدای دین و وطن ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ما، روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در سالروز بزرگداشت شهدا، دکتر بهرام نیا، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان این استان با حضور در مزار شهدای گمنام، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

استاندار ایلام در این آیین با درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و شهدا گفت: شهدا برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از مرزهای کشور و دفاع از نوامیس جان خود را فدا کردند.

وی پاسداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های آنان را کمترین ادای دین به شهدا ذکر کرد و بیان داشت: پاسداشت نام و یاد شهدا احیا کننده و یادآور صحنه دشت کربلا و الگویی ماندگار برای نسل امروز است.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: شهدا سند پر افتخار کشور هستند؛ چراکه با شجاعت تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به فیض شهادت  نائل شدند.

وی تاکید کرد: روح شهیدان حضور دارد و ناظر بر اعمال و رفتار ما است، دشمنان تلاش کردند با گرفتن جسم شهدا، نام و یاد آنان فراموش شود اما دچار اشتباه شدند چراکه شهیدان زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پاسداشت یاد شهدا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi