شناسه خبر : 98732
جمعه 04 فروردين 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه ایثارگران ارتش

آیا بعد چهار سال حق من این است؟!

فاش نیوز - با سلام واحترام؛ اینجانب محمدرضا پارسافر از خانواده بزرگ ایثارگران هستم. طبق اعلام از طرف دولت و ستاد محترم ارتش مبنی بر اینکه به تمامی ایثارگران 5درصد امتیاز جانبازی تعلق می گیرد، بنده سریعا اقدام به تکمیل مدارک و پرونده کردم. سال 96 یا 97 بود که شخصا به تیپ 2 زرهی زنجان مراجعه نمودم و مدارک را به واحد ایثارگران تیپ تحویل دادم.

بعداز بررسی و مشاهده پرونده به بنده اعلام شد شما بروید تا اینکه خبرتان کنیم. البته بنده مرتبا با واحد ایثارگران تیپ تماس می گرفتم و هر بار اعلام می شد که پرونده‌تان در دست پیگیری و در نوبت می باشد.

چند روز پیش بعد از چهار سال و نیم انتظار، مجددا بنده از اهواز عازم شهرستان زنجان شدم و بعد از مراجعه به واحدا یثارگران، متاسفانه با جواب سربالا و عدم همکاری واحد ایثارگران روبرو شدم و اعلام کردند پرونده مدرک صورت سانحه کم دارد و باید به واحد قرارگاه تیپی که در آن خدمت کرده اید مراجعه نمایید تا فرم صورت سانحه را برایتان تنظیم کنند.

بنده به واحد مذکور مراجعه نمودم و متاسفانه باز پاسکاری و جواب سربالا دادند و نهایتا بعد از پافشاری بنده و اینکه از خوزستان 1400 کیلومتر راه آمده ام، مسئول مربوطه، سروان مظفری گفتند شما تشریف ببرید و بنده قول صددرصد می دهم که صورت سانحه را تکمیل و به واحد ایثارگران تحویل بدهم و مجددا متاسفانه کار انجام نشد و به بنده اعلام شد که وقت و مهلت این پرونده یعنی اعصاب و روان و گوش به اتمام رسیده و نمی توانیم اقدام نماییم!

حال سوال بنده این است که آیا حق بنده ایثارگر این است بعد از چهار سال و نیم دوندگی و انتظار؟

لطفا استدعا دارم پیگیری نمایید و طلب حق خود را دارم - ارادتمند محمدرضا پارسافر کد ملی2121368329

اینستاگرام
داداش به همین خیال نباش باید شرایط تان با بخشنامه ابلاغی مطابقت داشته باشد واز هفت خان رستم بگذری به این نون وماست ها جانبازی گرفتن خیال است فقط حضور در جهبه را یه کارت ایثار به شما می دهند وقال قضیه کنده شده است موفق باشی همدر د تان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi