شناسه خبر : 98733
سه شنبه 23 اسفند 1401 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد

دیدارمدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام با خانواده معظم شهدا

فاش نیوز - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما،  روز دوشنبه 22 اسفند 1401 فرزاد شریفی، مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام با خانواده معظم شهدا دیدار و از همسران و فرزندان شهدای گرانقدر تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار، شریفی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا، گفت: روز بزرگداشت شهدا فرصتی است تا فداکاری و رشادت‌های شهدا و ایثارگران را در دوران دفاع مقدس، قدر بدانیم و این فرصت تداعی‌گر ایثارگرانی است، که ازخودگذشتگی کردند تا ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

همچنین در این دیدار، خانواده های معظم شهدا به بیان برخی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهیدان گرامی پرداختند.

اینستاگرام
باسلام واقعادیدارازخانواده شهدایاجانبازان اگرمشکلی راحل نکندچه سودی جزاضافکاری وحق ماموریت فراراززیرکاروجوابگوبودن مردم داردبابادیگه بعداز30، 40سال شمافقط همین یک کارراخوب انجام میدهیدملاقات کردن وساخت فیلم وضبط خاطرات هیچ منفعتی برای خانواده شهداندارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi