شناسه خبر : 98734
سه شنبه 23 اسفند 1401 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در روز شهید و در نخستین روز از پویش «سلام شهید»

استاندار ایلام با خانواده شهید مرادی دیدار کرد

فاش نیوز - استاندار ایلام همزمان با روز شهید با خانواده یکی از شهدای شهر ایلام دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه دوشنبه ۲۲ اسفندماه دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل زندان های استان، مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران، مدیرکل حوزه علمیه و ... با خانواده شهید محمد مرادی در شهر ایلام دیدار کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: عاقبت بخیری ما حرکت در امتداد راه شهداست،  شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز در کشور  مرهون خون شهدا و ایثارگران است و افتخار ما قدم نهادن در راه شهداست و امیدواریم میراث دار شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: شهدا باران رحمتی است که در سرزمین ها می بارد و حتی زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران موجب رحمت می شود  و هر جامعه که نیاز به فعال شدن دارد نیاز به خون تازه دارد که این خون پاک و مطهر، خون شهید است.

شهید والامقام «محمد مرادی» از پاسداران لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) بود که در تاریخ ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۶۴ در بمباران شهر ایلام به فیض شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi