شناسه خبر : 98749
چهارشنبه 24 اسفند 1401 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نخستین بازار مشترک کوثر

فاش نیوز - آیین افتتاح بازارگاه «بامک»، بازار مشترک کوثر عصر روز دوشنبه 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
افتتاح نخستین بازار مشترک کوثر/ فعالیت «بامک» به تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران می‌انجامد/ بازار مشترک کوثر در سراسر کشور گسترش یابد

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم، گفت: روز ۲۲ اسفند مزین به نام شهداست و در این روز، بنیاد شهید که ایده و امانت ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است، باهدف تکریم نام و یاد شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شد.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: زمانی بنیاد شهید تشکیل شد که دفاع مقدس شکل نگرفته بود و نگاه بلند امام خمینی (ره) که این مسیر را پویا و در حال رشد می‌دیدند سبب شد تا یک موسسه معظمی را ایجاد کردند و با دستور ایشان اموالی هدیه شد و در اختیار بنیاد قرار گرفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اموال و دارایی‌های ایثارگران، افزود: امروز سازمان اقتصادی کوثر میراث‌دار و امانتدار این ایده ماندگار است تا در ابتدا به خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی شود و سپس اقداماتی در عرصه‌های فرهنگی و غیره انجام شود که این فعالیت‌ها باید نشان‌دهنده فرهنگ اقدام جهادی و ایثارگرانه و باعث ترویج مسیر شهدا باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افتتاح نخستین بازار مشترک کوثر افزود: افتتاح بازاری که سود و منفعت آن مستقیم به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران می‌رسد بسیار مبارک است و شایسته است که نمونه‌های این بازار در شهرهای دیگر نیز راه‌اندازی شود زیرا با توجه به نقش آنها در نرخ‌سازی عملاً به عموم مردم در مسیر اقتصادی کمک می‌کند.
وی روحیه بسیجی و جهادی مدیران عامل سازمان اقتصادی کوثر و کشت و صنعت شریف‌آباد را عامل مهمی در موفقیت‌های اقتصادی توصیف کرد و گفت: اینکه کالا و خدمات را مستقیم از کارخانه به درب خانه شهدا و ایثارگران می‌رسانید بسیار ارزشمند است و همچنین عامل تکریم این خانواده‌های عزیز در سطح جامعه است و البته نحوه پیاده‌سازی و نظارت بر این فرآیند بسیار مهم است.
معاون رئیس‌جمهور از تلاش و تشریک مساعی مدیران سازمان اقتصادی کوثر و مدیران عامل شرکت‌های تابعه این سازمان در جهت حمایت و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: مدیران و کارکنان این سازمان کار خود را به صورت جهادی انجام می‌دهند و به عنوان مدیر جهادی بدون اینکه به دنبال دیده شدن باشند به عمل می‌پردازند.
وی ضمن اشاره به توسعه کمی و کیفی خدمات این بازار و ضرورت گسترش آن در سطح کشور تأکید کرد: خدمات و کالاهایی که تولید می‌شود باید در این مسیر خدمت مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با زبان خانواده ایثار و شهادت دست یاری به سمت دیگر تولیدکنندگان دراز کنید تا این خدمات گسترش یابد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با آغاز بهره‌برداری از این بازار، کار فراگیر و پر سرعتی انجام شده و این بازار در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی شده و تمام کشور از خدمات سازمان اقتصادی کوثر بهره‌مند شوند.
گفتنی است، جامعه هدف سامانه بامک در فاز نخست شامل صد هزار خانواده شهید و ایثارگر است که به صورت آزمایشی با توزیع ۵۰۰۰ کارت خرید (کیف پول الکترونیکی) میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرایی می‌شود. مبلغ شارژ کارت‌ها در ابتدا حداقل ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان است. قیمت کالاهای موجود در بامک نیز برابر با قیمت کارخانه است که خانواده‌ها با سفارش اقلام مورد نیاز خود، کالای خریداری شده را می‌توانند در درب منازل خویش تحویل بگیرند.
بیش از ۳۷ شرکت تولیدی و خدماتی سازمان اقتصادی کوثر با حداقل ۶۰ نوع کالا و خدمت در ۲۰ کسب و کار به صورت مستقیم و به همراه تخفیف و با ارزان‌ترین قیمت، محصولات خود را در بازارگاه بامک عرضه خواهند کرد.

اینستاگرام
سلام وقت بخیر این فروشگاه که تقریباً هیچ کالایی در حد یک بازار ندارد و تقریبا خالی از اجناس مورد نیاز مردم هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi