شناسه خبر : 98756
چهارشنبه 24 اسفند 1401 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده شهدای مدافع حرم عازم زیارت عتبات عراق می‌شوند

خانواده شهدای مدافع حرم عازم زیارت عتبات عراق می‌شوند

فاش نیوز - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر زیارتی خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند، به میزبانی دولت عراق و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فردا عازم عتبات عالیات خواهند بود.

هاشمی بیان کرد: پیرو سفری که سال گذشته سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق داشت، طی توافقی با نخست وزیر این کشور مقرر شد تا خانواده شهدای مقاومت ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند، به میزبانی دولت عراق به این کشور سفر کنند.

وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های انجام شده این سفر فردا 24 اسفندماه انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برنامه‌هایی که در این سفر برای خانواده‌های معظم شهدا تدارک دیده شده است، اظهار کرد: زیارت عتبات عالیات از جمله نجف، کربلا و کاظمین جزو برنامه‌های این سفر برای خانواده شهدا خواهد بود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: در مراسمی به میزبانی دولت عراق، از خانواده‌های معظم این شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi