شناسه خبر : 98783
چهارشنبه 09 فروردين 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنوز دختر من منتظر وام اشتغال است!

عزیزالله صفری - با درود و سلام روح شهدا و امام شهدا. سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛

بنده آزاده و جانباز ۳۰٪ جنگ تحمیلی وحالت اشتغال بنیاد شهید می باشم دارای ۲فرزند که دخترم در زمان اسارت (مفقودالاثر) که توسط همسر مهربانم نگه داری شد و به امید اینکه پدرش یک رزمنده ۴۸ماه در خطوط مقدم جبهه ها بوده و ۲مرحله با تیر مستقیم دشمن بعثی مجروح گردید.

 بعد از مدت کوتاه استراحت مجددا به جبهه رفت که پس از مجروح شدن به اسارت دشمن بعثی درآمد. و به فرزند دخترم با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم کرد و دخترم درس خواند و تا فوق دیپلم گرفت که به امید اینگه فرزند یک ازاده و جانباز هستم بعد از گرفتن مدرک تحصیلی، توسط بنیاد شهید به استخدام ادارات دولتی خواهم شد. اما خبری از استخدام نبود و نبود فقط برای از ما بهتران استخدام بود. که خودم برای دخترم یک مجوز اموزشگاه رانندگی و صدور گواهینامه از شخصی خریداری نمودم.

از همان موقع بنیاد شهید می خواهد یک وام اشتغال به دخترم بدهد که بماند..اما به مسئولان بنیاد شهید می گویم کمتر در رسانه ها بوغ کرنا بزنید و از اسم خانواده محترم شهدا و آزادگان و جانبازان استفاده سیاسی ببرید و از ترس اینکه هر پست و مقامی در بنیاد دارید از دست بدهید.!

دخترم با مشکلات و با حقوق بخور و نمیر حالت اشتغال و با بیماری هایی که دارم حقوقم فقط هزینه دارو و درمانم می شود ولی با همه مشکلات برای دخترم یک شغل ایجاد کردم و به طور غیر مستقیم ۱۰ الی ۱۲ نفر شغل ایجاد کرده و به مردم شهرستان خدمات دهی می نماید اما پسرم چون دانشجوی سال آخر برای گرفتن لیسانس می باشد. اگر جایی برای استخدام میرود بنیاد می گوید چون به عنوان دانشجو اسم شما در سیستم بنیاد ثبت شده باید از دانشگاه استعفا بدهی انوقت می توانی از سهمیه جانباز و ازادگی پدرت می توانی استفاده نمایی. حال جذب و استخدام شوی یا نشوی و...؟

چرا از بنام جانباز و آزادگان و خانواده شهدا و... استفاده سیاسی می برید اگر واقعا به فکر بیکاری فرزندانمان بودید الان فرزندان چند سال سابقه خدمت داشتند پس به فکر بچه های ما ایثارگران نیستید و فقط به فکر از ما بهتران هستید پس کمتر در رسانه ها و فضای مجازی تبلیغات کنید ما جانبازان برای خدمت به کشورمان به گفته رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتیم و شهادت نسیبمان نشد. اما افتخار آزادگی و جانبازی را پیدا کردیم.

از روزی که آزاد شدیم مرتبا در رسانه ها و فضای مجازی از این شعارها دادید و هنوز هم ادامه دارد والله نگذارید مردم فکر کنند همه چیز برای ما بل بل سنبل هست و ما چون ایثارگر هستیم. تمام ادارات کشور در اختیار فرزندانمان هست. نگذارید مردم چنین فکر کنند و بیشتر ضربه روحی بخوریم. به قول قدیمی ها اگر مرحم بر زخم من نمی گذارید خواهشا نمک روی زخممان نریزید.

والسلام

اینستاگرام
مشکل وام اشتغال دختر من هم مثل شماست.
با کلی دردسر جوازکسب گرفته حالا دوسالی است منتظر وام برای خرید وسایل کارهست ولی بنیاد استان میگوید وام نداریم.
نمیدانم فقط برای فرزند جانباز 45درصد وان نیست یا برای همه؟؟
فرزندم مدرک مهندسی از دانشگاه دارد ولی مجبورشد دنبال شغل آزاد بره...والآن منتظر وام.
وامی که جناب قاضی زاده سال گذشته گفت: تاسقف 3میلیارد تومان پرداخت می کنیم!!!

جناب قاضی زاده: 3 میلیارد فدای سرتان. اگرممکنه 300میلیون وام به فرزند ما بدین بیشتر ازاین معطل خرید وسایل کارش نشود.
هم خودش شاغل میشود وهم حداقل 3نفردیگر را شغل می دهد.
ازایلام
این ماه هنوز خبری از حقوق نیست.کمک معیشت بگیران دادشان در اومده زن بچه شأن کلافه شأن کرده آمد.1274
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi