شناسه خبر : 98789
پنجشنبه 25 اسفند 1401 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثار و مجاهدت ادامه دارد:

رونمایی از تمثال شانزده شهیدشرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران/تصاویر

به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام شهید ۲۲ اسفند، از تصاویر بازطراحی شده و تجمیعی شانزده شهید گلگون کفن شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران رونمایی شد...

فاش نیوز- به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام شهید ۲۲ اسفند ماه، از تصاویر بازطراحی شده و تجمیعی شانزده شهید گلگون کفن شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مزین به تصویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور معاون وزیر و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، و جمعی از مدیران شرکت فرودگاه ها رونمایی شد.

این تصاویر که با استفاده از ابزارهای گرافیکی به شکل نقاشی دیجیتال باز طراحی و با کیفیت بالا به تصویر کشیده شده، قابلیت بزرگنمائی بیش از پنجاه متر مربع بدون از دست دادن کیفیت اصلی را دارد؛ بنابراین مقرر شد به صورت تک عکس نیز تکثیر شده و علاوه بر اهدا به خانواده معظم شهدای شرکت، به فرودگاه های سراسر کشور نیز ارسال شود.

 در این مراسم رونمایی، سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی، شهدا را چراغ هدایت انسان ها به سمت رستگاری نامید و ادامه داد: به گفته سردار دلها برای شهید شدن می بایست ابتدا شهیدانه زندگی کرد.

علامه زاده مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نیز طی گزارشی کوتاه روند بازطراحی تصاویر شهدا را تشریح نموده و با توجه به کیفیت پائین عکس های موجود شهدا، آن را اقدامی ضروری قلمداد کرد که هم موجب توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده و هم نشان از توجه مدیران ارشد، به فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم مقاومت و پایداری به کارکنان، به ویژه نسل جوان در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خواهد بود.

در پایان این مراسم، از دو تن از فرزندان معزز شهدای شاغل در ستاد فرودگاه ها به نمایندگی از خانواده های گرانقدر شهدای فرودگاه ها سراسر کشور، با اهدای لوح سپاس، هدیه و یک چفیه، از طرف مدیرعامل شرکت تقدیر به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi