شناسه خبر : 98792
جمعه 26 اسفند 1401 , 02:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختصاصی فاش نیوز/ پیام نوروزی خانواده شهید "آرمان علی وردی"

آرامشی که جایگزین دلتنگیمان شده است!

"آرمان" به آرمانِ خویش که سربازی آقا امام زمان (عج) و شهادت در طریق اباعبدالله الحسین (ع) بود رسید. ان‌شاءالله "آرمان" سال نو امسال را کنار امام حسین (ع) تحویل می کند...

فاش نیوز - مراسم گرامیداشت شهید "آرمان علی وردی" متولد ۱۳۸۰ که شامگاه چهارم آبان امسال در شهرک اکباتان مجروح و 2 روز بعد در تاریخ ۶ آبان ماه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان بقیةالله(عج) تهران به شهادت رسید و با پیکر وی روز شنبه 7 آبان در معراج‌الشهدای تهران توسط خانواده، آشنایان و عموم مردم وداع شد، ظهر ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آخرین پنج شنبه سال بر سر مزار او در قطعه ۵۰ گلزار شهداء بهشت زهرا (س) با حضور مردم حق شناس برگزار شد، از این خانواده شهید تجلیل به عمل آمد و مقام این شهید والامقام پاس داشته شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، "عزت الله علی وردی" پدر شهید "آرمان علی وردی" در آخرین پنج شنبه سال ۱۴۰۱ در قطعه ۵۰ گلزار شهداء بهشت زهرا (س) تهران در جوار مزار مطهر فرزند شهیدش، ضمن عرض سلام به جامعه ایثارگری و خیر مقدم و خوش آمدگویی به زائران عزیز گلزار شهداء و مزار فرزند شهیدشان اظهار داشت: امروز آخرین پنجشنبه سال می باشد و زائران گلزار شهداء(س) که بر سر مزار شهید ما و تمامی شهداء (علیهما السلام) حضور پیدا نمودند لطف و محبت داشتند.

او افزود: ما این سال جدید ۱۴۰۲، که ۲ بهار طبیعت و بهار قرآن را در پیش داریم، خدمت تمامی هموطنان و جهانیان تبریک عرض می کنیم و آرزو می نماییم مردم دنیا با هر قومیت و زبان و لهجه ای، خوب و خوش کنار یکدیگر به سر برند و در آسایش و امنیت، یک زندگی شاد و شادابی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از تریبون رسانه "فاش نیوز" ما خانواده شهید "علی وردی" از تمامی آحاد مردم که در ماه های گذشته، با ما ابراز همدردی نمودند و همچنین بر سر مزار فرزندمان شرفِ حضور پبدا کردند، از صمیم قلب تشکر می کنیم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: با اینکه صبح امروز شاهد بارندگی بودیم، از ساعت هفت بامداد تا به الان که زمان ظهر است، مردم عزیز به طور بی وقفه دسته دسته در این مراسم یابود و گرامیداشت فرزند عزیزمان "آرمان" حضور به هم رساندند که از همگی بزرگواران کمال امتنان را داریم. "آرمان" به آرمانِ خویش که سربازی آقا امام زمان (عج) و شهادت در طریق اباعبدالله الحسین (ع) بود رسید.

سرکار خانم "آرزو فروغی" مادر شهید "آرمان علی وردی" بیان نمود: سال جدیدِ پیش رو را که مصادف با ماه مبارک رمضان شده است به خدمت تمامی مردم و جامعه بزرگ ایثارگران تبریک عرض می نمایم و سالی پر از خیر و برکت پیش رو داشته باشند و خداوند متعال به همه عزیزان تندرستی و سلامتی عطا فرمایند.

وی تاکید کرد: همین امروز که بنده در گلزار شهداء بهشت زهرا (س) قطعه ۵۰ حضور دارم، حضور پر شور مردم را که بر سر مزار "آرمان" و دیگر شهداء ملاحظه می کنم، به فرزند شهیدم و به این انقلاب افتخار می کنم. در این هوای سرد و بارش شدید باران، حضور مردم به مانند همیشه در صحنه انقلاب و ارزش ها پر رنگ است.

وی در بخش دیگر صحبت خود یادآور شد: من از تمامی زائران عزیز گلزار شهداء و مزار فرزندمان "آرمان" که در این چند ماه ما را تنها نگذاشتند و دلمان را تسلی بخشیدند و همینطور یاد شهداء را زنده نگاه می دارند، قدردانی و تشکر می کنم که این یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.

مادر شهید "آرمان علی وردی" اضافه کرد: امروز در پنج شنبه آخر سال در جوار مزار این شهداء گرانقدر که امسال به فیض شهادت نائل آمده اند، دعا می کنم این شهداء دست ما را بگیرند و شفیع ما شوند. شهداء بزرگ ترین حق را به گردن ما دارند و راه ایشان را باید ادامه دهیم.

وی صحبت های خود را با اشاره به یاد و خاطره شهید "آرمان علی وردی" در نوروز سالی که گذشت این طور به پایان رساند: پارسال "آرمان" چنین روزی به کربلا مشرف شده بودند. نیمه شعبان که به کربلا عزیمت داشتند، زمان سال تحویل نیز در کربلا حضور داشتند و طی یک تماس تصویری که با ما برقرار نمودند، با شور و شعف این طور بیان کردند که خیلی خوشحالم سال تحویل و شروع سال جدید را کنار ضریح حرم امام حسین(ع) هستم و ان‌شاءالله سال خوبی هست. دعا می کرد و می گفت ان‌شاءالله قسمت باشد هر سال، سال تحویل کنار امام حسین (ع) باشم و سال نو را کنار امام حسین (ع) آغاز کنم. "آرمان" سال نو امسال را کنار امام حسین (ع) تحویل می کند. درست است که امسال نوروز "آرمان" به شکل دیگری کنار ما حضور دارد و تواءمان یک حس دلتنگی با ما هست، اما همین آرامش و صبری که حس می کنیم شهادت "آرمان" به ما داده است و شهادت پسرم یک اتحاد به همراه داشته است. این آرامش جایگزین دلتنگی ما شده است و از شادی و خوشحالی مردم ما نیز شاد و خوشحال هستیم.

|| گفت و گو: تورج اردشیری نیا

 عکس: الهام سادات روئین تن

اینستاگرام
شهادت، هنر مردان خداست... امام خمینی ره
معرفت درر گرانی ست به هر کس ندهندش
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش...
(شهادت بالاترین درجات است... امام خمینی کبیر ره
آرمان
به معنی واقعی کلمه
مرد خدا بود.
و مردان خدا، زمینی نیستند...
احترام به شهدا..........
جایگزین شدن فرزند جانباز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi