شناسه خبر : 98794
شنبه 27 اسفند 1401 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نخست‌وزیر عراق با خانواده شهدای ایرانی مدافع حرم

فاش نیوز - نخست‌وزیر عراق با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم ایرانی که در جنگ علیه گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند، دیدار و از آنها تجلیل کرد.
 

به گزارش «ایثار»، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در این نشست، تقدیر دولت و ملت عراق از فداکاری شجاعانه شهدای مدافع حرم در مقابله با تروریسم را ابراز داشت و تأکید کرد که خون شهدای عراقی و ایرانی در مقابله با وحشی‌گری داعش در هم آمیخته است.
السودانی به پیوندهای اجتماعی، دینی و تاریخی بین دو ملت دوست اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشتر در مقابله با تروریسم در کنار عراق ایستاده و همچنان می‌ایستد. ایستادگی شرافتمندانه آن شهدای آزاده، مورد تقدیر و احترام همه عراقی‌ها و انسان‌های نیکو در جهان است.
نخست وزیر عراق همچنین بر لزوم یادآوری روایت‌های شهادت و ایثار شهدای جاودانه در ذهن نسل‌های آتی تأکید کرد و گفت: کلمه نمی‌تواند حجم فداکاری‌ها و ایثار آنها را بیان کند.
در این نشست، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، پرچمی از مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (ع) را به السودانی اهدا کردند.
نخست وزیر عراق نیز از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.
پیرو سفر سال گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی توافقی مقرر شد تا خانواده شهدای مقاومت ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند، به میزبانی دولت عراق به این کشور سفر کنند.
این خانواده‌ها به دعوت محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به بغداد سفر کرده‌اند تا مورد تقدیر دولت این کشور قرار گیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi