شناسه خبر : 98796
شنبه 27 اسفند 1401 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان زنجان آسمانی شد

"نبی‌الله رضایی" جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس ازسالها مجاهدت در راه دین، انقلاب و کشور دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - "نبی‌الله رضایی" جانباز 70 درصد استان زنجان پس از تحمل 37 سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت، به کاروان شهیدان ملحق شد.
 
جانباز 70 درصد، شهید نبی‌الله رضایی به همرزمان شهیدش پیوست

"نبی‌الله رضایی" جانباز 70 درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس ازسالها مجاهدت در راه دین، انقلاب و کشور دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش پیکر مطهر این جانباز شهید روز گذشته (جمعه 26 اسفندماه ) با حضور جمعی از همرزمان و ایثارگران، مردم متدین وشهید پرور زنجان تشییع و در بهشت زهرای زنجان در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.
جانباز 70 درصد شهید نبی‌الله رضایی، در سال 1342 در زنجان به دنیا آمد و در سال 1365 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه کمر بشدت مجروح و قطع نخاع شد و مدال ایثار و جانبازی را دریافت کرده بود.

اینستاگرام
سلام
روحش شاد.به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم و طلب صبر به تحمل این مصیبت برای شان از خداوند رحمان و رحیم.با شهدای کربلا مهشور باشند.انشالله وهدیه میکنیم برای شادی روح این عزیز و دیگر شهدای عالی مقام صلوات بر محمد و آلش را.
و اما برادر عزیز !!!ما هم می آییم.برادر عزیز.دیر یا زود.
بانک دی بیجا کرده که از فاش شکایت کند اش و با جاش خورده یک قورتنیمش هم باقیه عجب روئ داره
بنام خدا ،سخنی کوتاه با مدیر عامل محترم بانک دی به اصطلاح خادم ایثارگران هیچ میدانید آورده اولی بانکتان چه کسانی هستند عرض می کنم خانواده ایثار گران والدین گرانقدر شهدا وبنیاد شهید خواهشآ بفرمائید که چه خدماتی به این قشر اداء فرمودید مگر تعداد رنگ شمار حقوق بگیر آیا جزء این است که ایثارگری به آن بانک مراجعه می کند اگر وام درصد بالا درخواست نماید بدیده منت راهش می اندازید کد بصورت در خواست وام کم بهره با اخم تخم که حتی راضی نیستید شده جواب سر بالائی هم بدهید آیا فاش نیوز حق ندارد که نظرات بچه ها ی ایثار را نشر دهد یا شما دوست داشتید با سانسور وتعریف وتمجید از شما اقدام نماید این رسانه به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و پیام بچه ها را نشر داده که از عمل کرد بسیار ضعیف شما که ایثارگران هیچ کدام راضی نیستن پرده برداشته پس شما باید بجای فاش از تک تک ایثارگران شکایت نمائید چون باعث بوجود آمدن علت ومعلول مثائل همانها که عرض کردم هستند پس از ما شکایت کنید سخن ازماست نه فاش رسانه
روحت شاد شهید بزرگوار.برای بازماندگان از خدای عزو جل صبر و شکیبایی خواستارم.یادت نمیشود فراموش پسر عمه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi