شناسه خبر : 98816
شنبه 27 اسفند 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع هزاران جلد کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی

فاش نیوز - سرهنگ «فلاحی» گفت: ١٠ هزار جلد کتاب در قالب ٣٠٠ عنوان شامل کتب دفاع مقدس و دینی برای تمام رده‌های سنی تهیه و در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهر و روستا، مدارس ابتدایی و متوسطه استان به خصوص مناطق محروم قرار گرفت.

 

١٠هزار جلد کتاب دفاع مقدس و دینی در خراسان جنوبی توزیع شدسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: ١٠ هزار جلد کتاب در قالب ٣٠٠ عنوان شامل کتب دفاع مقدس و دینی برای تمام رده‌های سنی تهیه و در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهر و روستا، مدارس ابتدایی و متوسطه استان به خصوص مناطق محروم قرار گرفت.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اینکه مطالعه کتاب‌ها با استقبال اقشار مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه شده است، ادامه داد: این کتاب‌ها توسط مؤسسه «قدر ولایت» برای توزیع به صورت رایگان در سطح استان در اختیار این اداره‌کل قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد مردم جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان را از اهداف این برنامه برشمرد و تصریح کرد: ارزش ریالی این کتاب‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره‌کل فعال‌سازی حوزه نشر در بخش دفاع مقدس است و امیدواریم با حمایت و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi