شناسه خبر : 98844
یکشنبه 28 اسفند 1401 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی دختران دهه هشتادی اهواز برگزار گردید

از برنامه های ویژه این اردوی یک روزه، تماشای رزمایشی پرهیجان و شبیه سازی شده، مطابق با آنچه که در مناطق جنگی و جبهه های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم روی می داد بود...

فاش نیوز - برنامه معنوی و به یاد ماندنی «شبی در مسجد»، توسط مسئولین گروه "رهروان زینبی" برای دختران دهه هشتادی اهواز به اجرا درآمد.

به گزارش همکار ما، این برنامه معنوی و به یاد ماندنی با حضور دختران دهه هشتادی، در غروب پنج شنبه شب 25 اسفند ماه در مسجد رضوان اهواز آغاز شد.

بعد از اقامه نماز مغرب، دختران شرکت کننده با اتوبوس ها به سمت محل اردو و در پادگان "شهید مسعودیان" اهواز حرکت کردند و در محل برگزاری برنامه های مراسم استقرار یافتند.

از برنامه های ویژه این اردوی یک روزه، تماشای رزمایشی پرهیجان و شبیه سازی شده، مطابق با آنچه که در مناطق جنگی و جبهه های دوران دفاع مقدس و  مدافعان حرم روی می داد بود.

پس از برگزاری رزمایش، خواهران به مسجد برگشتند و پای سخنان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا "مهرانیان"، مشاور تحصیلی آموزش و پرورش استان و استاد داشگاه شهید چمران اهواز، نشستند.

دعای کمیل، برنامه بعدی بود که با حضور اکثریت خواهران در ساعات پایانی پنج‌شنبه خوانده شد.

در صبحگاه روز جمعه، بعد از اذان و خواندن نماز صبح، که به امامت "آیت الله موسوی فرد"، امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان خوزستان برگزار گردید، دعای ندبه، دعای دلنشین منتظران امام زمان(عج)  نیز قرائت شد.
بعد از نماز و دعا، خواهران چند ساعتی استراحت کردند؛ بعد از آن به طرف یادمان شهدای هویزه حرکت کردند و در مسیر، مزار مطهر و یادمان شهدای جهاد عشایر عرب در گمبوعه را نیز به زیارت ایستادند.

برپایه این گزارش، این سفر دلچسب  و معنوی، بعد از ظهر روز جمعه با بازگشت گروه به اهواز به پایان رسید.

اینستاگرام
خیلی هم عالی انشالله ازین گروه ها روز به روز بیشتر بشه تا به ظهور نزدیک بشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi