شناسه خبر : 98849
یکشنبه 28 اسفند 1401 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید «بلباسی» مرا به خادمی پذیرفت

فاش نیوز - «وندچالی» گفت: یک هفته قبل از اعزام سر مزار شهید بلباسی در قائمشهر گلایه کردم که چرا همه را می‌طلبی و من را نمی‌طلبی؟ یک هفته نشد که مسئول خادم ما تماس گرفت که شهدا دعوتم کردند برای نوکریشان.

 

شهید «بلباسی» مرا به خادمی پذیرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «فاطمه زهرا وندچالی» از شهرستان جویبار که به عنوان خادم شهدا در اردوگاه شهید «بلباسی» مشغول به خدمت است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به اسم خادم شهدا در این منطقه حضور پیدا کردیم تا از زائران راهیان نور استقبال کنیم و راهی برای کسانی که دوست دارند به شهدا خدمت کنند، باز کنیم که آن‌ها هم خادم شهدا بشوند.

وی افزود: آدمی که خادم باشد خادمی را همه جا می‌تواند انجام بدهد، ولی خادمی که در قدمگاه شهدا یک حس و حال دیگری دارد.

وندچالی ادامه داد: یک هفته قبل از اعزام سر مزار شهید بلباسی در قائمشهر گلایه کردم که چرا همه را می‌طلبی و من را نمی‌طلبی؟ یک هفته نشد که مسئول خادم ما تماس گرفت که شهدا دعوتم کردند برای نوکریشان.

این خادم شهدا اضافه کرد: ما از روزی که آمدیم محل اسکان زائران را آماده کردیم؛ از شستشو گرفته تا تمیزکاری و پخت و پز آشپزخانه، و الان حدود چهار پنج روزه خادمی زائران را انجام می‌دهیم.

وی بیان داشت: در جمع‌های خودمان سعی می‌کردیم صحبت‌هایی که شهدا در گعده‌های شبانه در منطقه داشتند یا به اصطلاح «حرف شهدایی» بزنیم که هم درس عبرتی برای ما بشود و هم راهی برای دوستان ما که در گعده‌ها بودند باز بشود.

وندچالی افزود: وقتی حرکت کردیم با خودم گفتم به اندیمشک می‌رویم، اما وقتی اسمم برای اردوگاه شهید محمد بلباسی خوانده شد احساس غروری به من دست داد که آن گله که داشتم جواب خودش را داد و آمدم و تا پایان کار در خدمتش هستم و نوکری شان را می‌کنم.

این خادم شهدا اضافه کرد: سعی می‌کنم خادمی که اینجا داشتم را در سطح شهرستان انتقال بدهم و خادم مردم باشم و همان کاری را بکنم که شهدا نه تنها در جبهه و جنگ بلکه برای خانواده و دوستان شان داشتند.

وی اذعان داشت: زائر اولی‌ها وقتی با خادمین شهدا برخورد کردند موقع رفتن‌شان می‌گفتند کاش شهدا ما را هم بطلبند که خادم شهدا بشویم و نوکری شهدا را بکنیم.

وندچالی خاطرنشان کرد: همه ما بیاییم دست به دست هم بدهیم مثل شهدایی که با هم برای سربلندی ایران تلاش کردند ما هم با چادر فاطمی‌مان دست به دست هم بدهیم و زیر سایه رهبر معظم معظم انقلاب اسلامی یک ملتی را بسازیم که کشور‌های بیگانه حسرت آن را بخورند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi