شناسه خبر : 98852
یکشنبه 28 اسفند 1401 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید احمد سبزی: پیش منافقین برای من گریه نکنید

فاش نیوز - شهید احمد سبزی به پدر و مادرش وصیت کرده است: اگر من شهید شدم مبادا پیش منافقین برای من گریه کنید، زیرا این گریه شما باعث خوشحالی منافقین می‌شود.

 

شهید احمد سبزی: پیش منافقین برای من گریه نکنید/ اتونشر ۲۸ اسفندبه گزارش دفاع‌پرس، شهید احمد سبزی ۲۵ خردادماه سال ۱۳۴۱ در روستای رشیدی از توابع شهرستان ازنا از پدری به نام صفرعلی و مادری به نام آسیه متولد شد و تحصیلات خود را تا اول متوسطه ادامه داد.

در دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش را در زادگاهش شهر ازنا به خاکر سپردند.

در وصیت‌نامه شهید احمد سبزی آمده است: «اینجانب احمد سبزی که این چند کلمه را عرض می‌نمایم آماده برای جبهه جنگ علیه صدامیان هستم و شاید هم همه شما کمابیش بدانید که همین فرزندان شما هستند که در جبهه‌ها می‎جنگند و همین‌طور دومین سالی می‎باشد که در راه این انقلاب اسلامی به رهبری امام امت این بت‌شکن زمان مشغول فعالیت می‎باشم البته اگر خداوند قبول نماید.

و، چون رهبر اولیه ما حضرت محمد (ص) بوده و ما آن حضرت را به پیامبری قبول داریم پس بعد از آن حضرت هم نائبانی هستند که دین مقدس اسلام توسط همین نائبان به مردم جهان معرفی می‎گردد و همان‌طوری که در آیه ۵۹ سوره نساء آمده است: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ» که به قول قرآن اطاعت کردن از پیامبران و نائبان آن‌ها و کسانی که درباره اسلام آگاهی دارند بر ما واجب می‎باشد و حال آنکه در این زمان نائب بر حق امام زمان بر ما حکومت دارند بر ما واجب است که از این رهبر اطاعت کنیم؛ و ما سربازان نائب امام عصر با زبان گویای خود دوباره با حسین تجدید پیمان می‎بندیم و می‌گوییم حسین جان! اگر در کربلا نبودیم، اما اکنون هستیم که تو را یاری نماییم و دین تو را یاری نماییم و دوباره به «هل من ناصر ینصرنی» حسین (ع) لبیک گفته و می‎شتابیم در جبهه‌های جنگ که دین تو و مکتب تو را‌ای حسین جان یاری نماییم؛ و‌ای امام عزیز! با این زبان و بیان ناقابلم می‎گویم که هیچ چیز به جز مکتبم مرا وادار نکرد که در جبهه‌ها بروم و حاضرم که تا اخرین قطره خونم از اسلام دفاع کنم و من اگر هزار جان هم می‎داشتم حاضر بودم که در راه تو‌ای خدای مهربان و دین اسلام فدا کنم.

چند کلمه‌ای هم از این خلقی‎ها بگویم که دل امام امت و ملت حزب‌الله از این ضدخلق‌ها پُر از خون است به این خلقی‎ها بگویید که از خلقی‌ها شما در کدام سوراخ موش خزیده‌اید که در کردستان و خوزستان ملت بی‌دفاع ما را به گلوله توپ و بمباران‌های هوایی بسته‌اند. آیا باز هم می‎توانید سر ملت کلاه بگذارید که در روستا‌ها می‎روید و از فعالیت‌های جهاد و دیگر ارگان‌ها جلوگیری می‎کنید اگر شما طرفدار خلق هستید، بیایید در جبهه‌ای که فرزند ۱۲ ساله این خلق می‎جنگد، بجنگید چرا در داخل شهر‌ها اغتشاش می‎کنید.

یک چند کلمه‌ای هم با ملت حزب‌‎لله ایران صحبت کنم؛ شما ملت حق بسیاری در گردن ما رزمندگان دارید و زبان من آن‌قدر بیان ندارد که از شما تشکر کنم فقط شما ملت بکوشید تا با یاری خداوند منافقین را زا دنیا ریشه‌کن کنید و شما با تکیه بر بازوی ولایت فقیه این کار را می‎توانید انجام دهید و همیشه گوش به سخنان رهبر باشید.

چند کلمه‌ای هم با پدر و مادرم صحبت کنم، سلام بر تو‌ای پدر مهربان و‌ای مادر گرامی! درود خدا و پیامبرش بر شما پدر و مادر‌ها که این‌قدر مشتاق دفاع از اسلام هستید و شما پدر و مادر‌ها هستید که با نثار مال و جان فرزندان خود ضامن پیروزی این انقلاب اسلامی هستید.

پدر و مادر! می‌دانم دوری من برایتان سخت است، ولی دیگر چاره‌ای نیست ما‌ها باید از این انقلاب پاسداری کنیم که آیندگان ما افرادی مسلمان واقعی باشند و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده سازید، ولی اگر من شهید شدم پدر جان و مادر! مبادا پیش منافقین برای من گریه کنید، زیرا این گریه شما باعث خوشحالی منافقین می‎شود، نمی‌گویم گریه نکنید، گریه کنید، زیرا برای شهید گریه کردن ثواب دارد، اما آهسته آهسته که کسی نشنود.

پدرجان! اگر به یاد من افتادی به یاد حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا بیفت که روز عاشورا امام حسین (ع) با چه روحیه‌ای بالای سر علی‎اکبر (ع) آمد و تو‌ای مادر! اگر مرا یاد کردی و به یاد من افتادی به یاد ام‌لیلا مادر علی‌اکبر (ع) بیفت و ببین که مادر علی‌اکبر (ع) هم گریه کرد فقط خدا را شکر کرداگر من عمه دارم علی‎اکبر (ع) هم داشت، اگر من خواهر دارم علی‎اصغر (ع) هم داشت.

صحبت‌ها زیاد است، دیگر چند کلمه‌ای بیش عرض نمی‎نمایم و این را هم به تمامی برادران و خواهران حزب‌الله در سراسر دنیا عرض می‎کنم که‌ای عزیزان! شما را به خون شهدا قسم می‎دهیم که پیام شهدا را عمل کنید و می‎بینم که شهدا چه گفتند، آن‌ها همیشه می‎گویند که گوش به حرف رهبر باشید و پیرو ولایت فقیه باشید و از ارگان‌های انقلابی پشتیبانی کنید».

منبع: ایسنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi