شناسه خبر : 98872
چهارشنبه 02 فروردين 1402 , 12:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبرک سفره های هفت سین فرودگاه های کشور با تصاویر شهدا/تصاویر

فاش نیوز - سفره های هفت سین فرودگاه های کشور، امسال متبرک به حضور میهمانان ویژه ای شد که تا ابد همچون ستاره های در خشان، چراغ هدایت انسان ها خواهند بود.

بر پایه این گزارش، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و معرفی الگوها و قهرمانان واقعی کشور عزیزمان ایران به جامعه اسلامی، تصاویر شانزده شهید گلگون کفن، و ستاره های نورانی، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، به همراه تمثال سیدشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، میهمانان ویژه سفره های هفت سین در فرودگاه های کشور شده و در معرض دید هزاران، مسافر، مستقبلین، و مشایعت کنندگان فرودگاهی قرار گرفت.

علامه زاده، مشاور معاون وزیر و مدیرعامل در امور ایثارگران اضافه نمود، این تصاویر شهدای فرودگاه ها اخیرا بازطراحی شده، و برای اولین بار به طور هم‌زمان در نوروز 1402 در سفره های هفت سین قرار گرفت.

اینستاگرام
شهدا از منظر،اجر و قرب الهی با هم تفاوتی ندارند، اما قطعا عملکرد آنها در دفاع مقدس است که معیار شاخص بودن و شناخته شدن این عزیزان را تعیین می کند.
با اینحال گاهی تغافل راویان، نویسندگان و رسانه ها برای رزمندگان دفاع مقدس واقعا آزاردهنده و غیر قابل تحمل می شود.
در سفر اخیر راهیان نور به عنوان راوی، در راه برگشت به زیارت دو کوهه رفتیم.
با اینکه خاطراتی از این محل نداشته و استان همدان در دو کوهه اردو یا ساختمانی نداشته و ندارد.اما همه عاشقان سرزمین نور حتما از آن بازدید می کنند.
حال این عشق و احترام به شهدای ل۲۷ و به خصوص شهید حاج همت، و سرداران شهید این لشکر سرافراز بین یادگاران دفاع مقدس جایگاه ویژه ای دارد و البته این عشق در مورد شهیدان؛ حاج حسین خرازی، احمد کاظمی و آقا مهدی باکری نیز مصداق پیدا می کند و این عزیزان فراتر از لشکرها و شهرشان به تمام مردم ایران تعلق دارند.
القصه: یکی از شهدای مظلوم ل۲۷، فرمانده گردان انصار الرسول در عملیات بیت المقدس و جانشین این لشکر و شهید همت در عملیات رمضان، یعنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi