شناسه خبر : 98874
چهارشنبه 02 فروردين 1402 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری مدافعان حرم

مسئول مرکز نیکوکاری مدافعان حرم خبر داد؛
حامد خیرخواهان از اهدای ۱۴ سری جهیزیه و یک هزار بسته معیشتی به مناسبت نیمه شعبان در تهران و حومه، خراسان و سمنان خبر داد.

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری مدافعان حرم

«حامد خیرخواهان» مسئول مرکز نیکوکاری مدافعان حرم از اهدای جهیزیه به مناسبت نیمه شعبان و در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: جهیزیه از جمله کمک‌هایی است که با کمک نیکوکاران به افراد نیازمند اهداء می‌کنیم. در آستانه نوروز ۱۴ سری جهیزیه در تهران، خراسان و سمنان اهداء کردیم.

وی افزود: یک هزار بسته معیشتی نیز در آستانه ماه مبارک رمضان میان نیازمندان سه استان توزیع کردیم. همچنین در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مراسم مناسبتی در مناطق محروم را برپایی جشن در محلات تلاش کردیم تا فضای شاد و معنوی را برای ساکنان محلات محروم تهران ایجاد کنیم.

گفتنی است مرکز نیکوکاری مدافعان حرم سال ۱۳۹۸ در منطقه ۱۵ تهران ابتدا به صورت مجازی در آغاز همه گیری کرونا راه اندازی شد و در ادامه در استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی فعالیت خود را توسعه داد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi