شناسه خبر : 98909
شنبه 05 فروردين 1402 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مادر شهید حاج احمد ژولیده در بهشت زهرا(س) آرام گرفت

پیکر مادر شهید حاج احمد ژولیده در بهشت زهرا(س) آرام گرفت

فاش نیوز -  پیکر مادر بزرگوار شهید حاج احمد ژولیده و همسر مبارز دیرین فداییان اسلام حاج رمضان ژولیده زیر بارش باران رحمت الهی در بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

به گزارش ایرنا ، حاجیه خانم طوبی هنر کار همسر حاج رمضان ژولیده مبارز دیرین فداییان اسلام ، والده گرامی شهید حاج احمد و جانبازان ارجمند حاج محمود و حمید ژولیده امروز چهارشنبه در دومین روز از سال نو ۱۴۰۲ مطابق با آخرین روز ماه شعبان در قطعه ۵۵ بهشت زهرا (س) تدفین شد.

این مادر بزرگوار پس از سالها رنج و درد روز گذشته در بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران آسمانی شد.

شهید احمد ژولیده در اردیبهشت ۶۱ در خرمشهر و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

پیکر مادر شهید حاج احمد ژولیده در بهشت زهرا(س) آرام گرفت

تصویری از شهید احمد ژولیده در کنار برادرش مداح جانباز محمود ژولیده

شاعر اهل بیت جانباز حاج محمود ژولیده سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد و در خانواده‌ای مذهبی رشد کرد. او سرودن را از ۱۸ سالگی آغاز کرد. در ابتدا ستایشگری برای او پررنگ‌تر بود اما بعد از جانبازی‌اش مجال بیشتری پیدا کرد تا بر روی شعر آیینی تمرکز کند. آشنایی با حاج منصور ارضی در جهت‌دهی فکری او بسیار مؤثر بوده است. وی در زمینۀ نوحه و سرود نیز فعالیت دارد.

چهره‌اش هنوز هم ما را به یاد روزهای جنگ می‌اندازد، روزهای باشکوهی که فرزندان خمینی کبیر(ره) تاریخ سازان این کشور شدند.

این مداح و شاعر اهل بیت علیه السلام خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است. حاج محمود، چهره‌اش هنوز هم ما را به یاد روزهایی جنگ می‌اندازد؛ روزهای بشکوهی که فرزندان خمینی کبیر (ره) تاریخ‌سازان این کشور شدند. حاج محمود ژولیده در هیأت‌ها در گوشه‌ای می‌نشیند و روی صندلی چرخدارش مردانه سینه می‌زند و اشک می‌ریزد. او برادر شهید احمد ژولیده است که در اردیبهشت ۶۱ در خرمشهر و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

پیکر مادر شهید حاج احمد ژولیده در بهشت زهرا(س) آرام گرفت

حاج محمود ژولیده برای بچه هیئتی‌ها چهره شناخته شده‌ای است، شاعری که در هیات گوشه‌ای می‌نشیند و روی صندلی چرخدارش مردانه سینه می‌زند و اشک می‌ریزد. حاج محمود هم شاعر است و هم مداح. هر چند که در مدیریت مجالس بزرگی چون هیئت حسین جان و موج‌الحسین از افراد موثر است، اما سال‌هاست که هیئت کوچکی به نام غریب مدینه راه‌اندازی کرده که قرار هفتگی بسیاری از عاشقان اهل بیت است. در این مجلس باصفا، علی اصغر ژولیده پسر حاج محمود نیز مداحی می‌کند.

مراسم بزرگداشت این مادر شهید روز جمعه در مسجد ارک تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

پیکر مادر شهید حاج احمد ژولیده در بهشت زهرا(س) آرام گرفت

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi